Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko jääkaapin sulattamine kestää josssa piku pakastinlokero?

faarao
18.08.2021 |

sulaako päivässä? kai sulaa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää vie jos on se pieni.

Vierailija
2/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoajan, mutta ei enään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapin saa sulatettua alle puolessa tunnissa etenkin kun itse kaivaa ne jäät pois sieltä jääkaapin takaseinästä ja pakastelokerosta. Siinä ajassa eivät edes ruoat ja juomat ehdi mennä pilalle.

Vierailija
4/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkaapin saa sulatettua alle puolessa tunnissa etenkin kun itse kaivaa ne jäät pois sieltä jääkaapin takaseinästä ja pakastelokerosta. Siinä ajassa eivät edes ruoat ja juomat ehdi mennä pilalle.

Tämä. Eikä ne ehdi edes sulamaan, kun pistää peiton tai folion alle yhteen könttiin. Ja ennen sulatusta pakastimen voi vaikka edeltäväksi yöksi laittaa normaalia kylmemmälle.

Vierailija
5/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtamedia ei sitä kerro, vaan vaikenee, mutta hiustenkuivaajalla saat sulatettua koko roskan parissa minuutissa. Jos taloudessa ei ole femiiniä asukasta, jolta moinen aparaatti löytyy, niin laita pulloihin kuumaa vettä ja pullot kaappiin. Vaihda pullot 10 minuutin välein uusiin kuumiin. 

Vierailija
6/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse just silatin ja laitoin kattilassa kuumaa vettä pakastelokeroon (tyhjennettyyn). Alta tunnissa alkoi jää irtoilla seinistä ja kätevintä onkin irrottaa isot jääklöntit lavuaariin sulamaan kuin odottaa että sulamisvedet valuvat jääkaapissa ties minne.

Vierailija
7/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivaa? Nehän on jämähtäny kiinni seiniin, pakkohan se on ainakin sen verran sulatella että irtoavat köntässä.