Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa miehet lähestymään baareissa?

Vierailija
10.09.2014 |

Otsikko vähän tyhmä mut menköön.

Suurin osa miesten lähestymisistä on tapahtunut sattumalta kun olen istunut jossain niin kivanoloinen mies tullut puhumaan. Välillä kun yksin käynyt baaritiskillä. Mutta voisi niitä aloitteita tulla enemmänkin, joskus käy niinkin ettei mitään illan aikana, ties sitten johtuuko siitä että on niin tiiviisti naiskaveriporukan kanssa.

Jotenkin olis kiva, että nyt kun on sinkku niin voisi näyttää siltä, että mua "saa" lähestyä (kehonkieli millanen?) ilman, että näytän siltä että nyt kauhee miehenhaku päällä :D Vai pitäiskö mennä itse jonkun miehen luo juttelemaan?

En hae yhden illan juttuja enkä ole menossa lihatiskibaareihin.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itse juttelemaan miehille! Ei ne pure. ;)

Vierailija
2/41 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile. Nauti aidosti olostasi. Sitä ei pysty teeskentelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli positiivinen kannattaa olla :) Toivottavasti on hyvä ilta tiedossa.

Vierailija
4/41 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:44"]Mene itse juttelemaan miehille! Ei ne pure. ;)
[/quote]

Kyllä mua vaan ovat purreet. Toki eivät baarissa tai muutenkaa julkisesti. ;)

Vierailija
5/41 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipaise korvan taakse ja rinnuksille hiukan nestettä pimpistä. Toimii! :)))

Vierailija
6/41 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kivat ja komeat miehet lähestyneet baarissa monta kertaa, ja yleensä nämä tapahtuu aina silloin kun ei todellakaan ole haku päällä. Kun pitää kavereiden kanssa hauskaa, nauttii olostaan, ei ole humalassa ja on hyvillä mielin.

Vierailija
7/41 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu naisellisesti. Hame, saappaat tms.

Pistä päälle joku puheenaihe. Hölmö printtipaita, kissankorvat tai jotain, josta voi helposti alkaa juttelemaan. 

Hymyile ja katso kohti. Jos lähestyt miestä, valitse sellainen, joka hymyilee ja katsoo kunnolla.

Tanssi ja flirttaile tanssilattialla.

Vierailija
8/41 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta lähestymisestä vielä, onko se niin, että suurin osa baareissa olevista miehistä on sinkkuja kuitenkin? Aina välillä ennen seurustelua oli sellainen olo kun näki jonkun lupaavan miehen jossain ohimennen niin tuli sellainen olo, että turha lähestyä jos sellainen on kuitenkin varattu. Ei varmaankaan? :D

Vierailija
9/41 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:55"]

Sipaise korvan taakse ja rinnuksille hiukan nestettä pimpistä. Toimii! :)))

[/quote]

pimppimehussa on kyllä jotain taikaa. oma nainen näyttää huomattavasti

kuumemmalta jos vähä sipaisee tai edes haistaa toosanhajun.

siksi sen sormustinkin pois kuleksimasta.

Vierailija
10/41 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:55"]

Mua on kivat ja komeat miehet lähestyneet baarissa monta kertaa, ja yleensä nämä tapahtuu aina silloin kun ei todellakaan ole haku päällä. Kun pitää kavereiden kanssa hauskaa, nauttii olostaan, ei ole humalassa ja on hyvillä mielin.

[/quote]

Mulla kumma kyllä eniten on ollut silloin, kun olin täysin miehiin kyrpiintyneellä asenteella liikkeellä (sen aikaisten ihmissuhdeongelmien takia), ties mistä ihmeestä sellanen oikein johtuu. Ja sellaista on vähän vaikea feikata ihan normaalina iltana...-ap

Vierailija
11/41 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan joka haluaa muuta kuin yhden yön jutun hakisi sitä baarista? Äläkä nyt herranjestas mitään kissankorvia tai tekstipaitoja päällesi ahda, nainen joku pörrökorvapanta päässä baarissa tai missään muuallakaan näyttää lapselliselta ja typerältä muka viehkeältä tyrkyltä.

Vierailija
12/41 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsit vakavampaa seuraa niin älä laittaude vimpan päälle. Ei myöskään saappaita, minihameita saati tissipaitoja. Jos käytät silmälaseja niin mieluumin ne kuin piilarit.

Vierailija
13/41 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:05"]

Miksi kukaan joka haluaa muuta kuin yhden yön jutun hakisi sitä baarista? Äläkä nyt herranjestas mitään kissankorvia tai tekstipaitoja päällesi ahda, nainen joku pörrökorvapanta päässä baarissa tai missään muuallakaan näyttää lapselliselta ja typerältä muka viehkeältä tyrkyltä.

[/quote]

En tutustu muualla oikein miehiin ja baareissa nyt muutenkin on hauska välillä käydä. Mulla ei ole koskaan ollut yhden yön juttuja koska ei kiinnosta. Miltei kaikki miehet jonka kanssa jutteli hiemankin sen pidempään baarissa on halunneet, että numerot vaihdettiin ja pyysivät oikeille treffeille jälkeenpäin.

Vierailija
14/41 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso silmiin, hymyile vähän. Jos mies on kiinnostunut hän lähestyy kyllä. 

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:37"]

Otsikko vähän tyhmä mut menköön.

Suurin osa miesten lähestymisistä on tapahtunut sattumalta kun olen istunut jossain niin kivanoloinen mies tullut puhumaan. Välillä kun yksin käynyt baaritiskillä. Mutta voisi niitä aloitteita tulla enemmänkin, joskus käy niinkin ettei mitään illan aikana, ties sitten johtuuko siitä että on niin tiiviisti naiskaveriporukan kanssa.

Jotenkin olis kiva, että nyt kun on sinkku niin voisi näyttää siltä, että mua "saa" lähestyä (kehonkieli millanen?) ilman, että näytän siltä että nyt kauhee miehenhaku päällä :D Vai pitäiskö mennä itse jonkun miehen luo juttelemaan?

En hae yhden illan juttuja enkä ole menossa lihatiskibaareihin.

[/quote]

Vierailija
15/41 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu yksin, niin uskaltavat paremmin tulla.

Vierailija
16/41 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:55"]Sipaise korvan taakse ja rinnuksille hiukan nestettä pimpistä. Toimii! :)))
[/quote]. HYI

Vierailija
17/41 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:13"]

[/quote]

Tällä viikolla vaikea toteuttaa kun kavereiden kanssa menossa, kenties joskus voisi yksin uskaltaa mennä.

Vierailija
18/41 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä helpolta

Vierailija
19/41 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:13"]

[/quote]

Tällä viikolla vaikea toteuttaa kun kavereiden kanssa menossa, kenties joskus voisi yksin uskaltaa mennä.

[/quote]

Kun käyt vessassa tai juomaa hakemassa, niin jäät hetkeksi yksin istuun johonkin. Tai kierrät sen baarin hiljalleen käveleskellen ja muka kavereita etsien.

Vierailija
20/41 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:16"]

Näytä helpolta

[/quote]

Niin, varmaan toimii. Tiedä sitten onko ne miehet sellasia kenen kanssa haluaisin viettää iltaani puhuen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän