Voiko VTI näkyä vasta viljelyssä jos pikatesti puhdas?! :O
Huoh. Lapsella kipua pissatessa nyt toista päivää, itkee ihan. Ei kuumetta tai muuta, mahakipua välillä sanoo. Pissatesti oli tänään puhdas, viljelyvastaus ylihuomenna valmis. Mikä ihme muu voi olla, höh.
Kommentit (9)
Ai, no ei me (tietenkään) saatu ab kuuria kun ei merkkejä tulehduksestakaan?! Miks te saitte kuurin?-ap
Ajattelin että on ihan epätodennäköistä että viljelyvastaus voisi olla eri.. tai että kun ei mitään merkkiä ollut, ihan puhdas. Ihmetyttää tosiaan tuo kipu-oire kuitenkin. :/ ap
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:29"]
Ai, no ei me (tietenkään) saatu ab kuuria kun ei merkkejä tulehduksestakaan?! Miks te saitte kuurin?-ap
[/quote]
Saatte sitten jos viljelyssä näkyy jotain. On hyvä olla syömättä turhia antibiootteja etenkin lapsen, joten eka pitää varmistaa että mikä bakteeri ja mille antibiootille se on herkkä. Turhia kuureja on järjetöntä syödä, niistä on vain haittaa.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:31"]
Ajattelin että on ihan epätodennäköistä että viljelyvastaus voisi olla eri.. tai että kun ei mitään merkkiä ollut, ihan puhdas. Ihmetyttää tosiaan tuo kipu-oire kuitenkin. :/ ap
[/quote]
Lapsi on myös voinut tunkea hetkeksi virtsaputkeen jotain ja sinne on tullut haava, joka kirvelee kun pissaa (pissa on aina niin hapanta).
Voi. Mulla löytyi colibakteeri vasta viljelyssä, pikatesti näytti puhdasta. Olin todella kipeä ja viljelyä sain todella kiukkuisena vaatia, olivat passittamassa mua vain sukupuolitautitesteihin. Olin jtn 17 v. tuolloin.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:29"]
[/quote]
Saatte sitten jos viljelyssä näkyy jotain. On hyvä olla syömättä turhia antibiootteja etenkin lapsen, joten eka pitää varmistaa että mikä bakteeri ja mille antibiootille se on herkkä. Turhia kuureja on järjetöntä syödä, niistä on vain haittaa.
[/quote]
tiedän.siksi kysyinkin että miksi he olivat saaneet kuurin ilman viljelyvastausta? Vai näkyikö jo pikatestissä tulehdus että siksi antoivat kuurin. Ap
Kiinnostaa muakin. Meillö viljely jäi tekemättä labran virheen takia ja ab kuuri syötii silti loppuu .