Miehellä ei ole muuta elämää kuin pelata kännykällä pokoa ja juosta pihalla pikasujen perässä
Lapsetkin ovat jo kyllästyneet tuohon. Tuo peli on jo mennyt työnhaun edelle ja laskutkin pitäisi maksaa. Huoh.
Kommentit (17)
Mulla vähän sama ap. Tosin mä pelailen muita ilmaisia pelejä.
Niin hopi hopi töitä hakemaan että saatte laskut maksettua.
Sun pitää ruveta miehen äidiksi ja vahtia että hakee töitä eikä pelaa koko päivää.
Mitä on pikasut? Nuoria tyttöjä? Etkö ole yhtään mustasukkainen?
Taito se on tuokin. Hänen pitäisi vaan löytää työpaikka, jossa tästä olisi hyötyä.
Minulla vaimo on tuollainen.
Jos on täyttänyt tiskikoneen ja siivonnut tiskialtaankin, se tarkoittaa, että on antanut itselleen luvan olla Pokemon- jahdissa iltapäivästä aamuyöhön.
Tekee hän sentään osa-aikatyötä 25h/vk.
Jonkinlainen peliaddiktio tuokin.
Niin makaa miten petaa! Älä sinä valita ukosta jonka olet valinnut. TEE asialle jotain.
Olisin huolissani aikuisen mielenterveydestä, jos joku pokemonien virtuaalinen keräily on oikeasti mielenkiinnon kohteena. Joku kasvuvaihe on selvästi jäänyt läpikäymättä.
Vierailija kirjoitti:
Olisin huolissani aikuisen mielenterveydestä, jos joku pokemonien virtuaalinen keräily on oikeasti mielenkiinnon kohteena. Joku kasvuvaihe on selvästi jäänyt läpikäymättä.
Onko näin? Minäkin tykkään pelailla samoja pelejä kuin lapset ja katson piirrettyjäkin yksin. Minullakin siis taitaa olla jokin kasvuvaihe vielä tulossa. :)
Vierailija kirjoitti:
Ai, kiitos diagnoosista.
Mä luulin, että se on mulle vain sellainen "aivot tyhjäksi päivän työpaskasta" - rentoutusmuoto.
T N49 ja jos jotain merkitystä niin 3 lasta, yo-koulutus ja palkka n 4000€/kk, ei diagnooseja
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Siinä taas suoraselkäinen isämmaampuolustaja märisee. Tirsk!
Olen töissä, hoidan osani kotitöistä ja ehdin harrastaa...ja pelaan Pokemonia ja paria muutakin harmitonta lasten kännykkäpeliä. Ole yrittänyt pelata jotain katu-uskottavampia pelejä tietsikalla mutta se on ikävystyttävää. .
Pokemon sopii hyvin ihmiselle joka mielikseen kävelee kaikkina vuodenaikoina ja kaikilla säillä. Vältän pyydystelemästä pokemoneja tai muuta sälää silloin kun olen perheen kanssa koska siitä on joskus tullut vähän sanomista. Hankin salaa go-Tcha-rannekkeen jolla noita voi huomaamatta napsia. Se palvelee myös töissä ja autolla ajaessa. Osaan hoitaa kauppakäynnit ja muut niin että matkan varrelle saattuu mahdollisimman paljon pokestoppeja ja -gymejä.
:DDd