Kuinka moni nainen on kiinostunut eroottisesta hieronnasta?
Kuinka moni on kokenut tämän ja kuinka moni haluisi kokea?
Millaisena sinä ajattelet tämän esim varattuna kävisitkö vai et?
Ulkonäöstä olen 197cm 87kg tummat hiukset meren siniset silmät en mikään kauhea puntti sopivasti lihaksikas:) Ja jos pidät isosta tässä unelma 19cm 16cm ympärysmitta;)
Olen myös todella seksuaalinen hyvällä mielellä rakastan kun nainen saa ja nauttii seksistä. Ajattele tulet töistä kotiin, tulen ovelle vastaan suutelen sinua, keittiössä odottaa ruoka ja viinilasit. Syömme rauhassa tarjoan viiniä suutelen niskaasi kaulaasi ja kuiskaan kuinka seksikäs olet, menemme olohuoneeseen tanssimme hitaita kynttilämeressä nautimme toistemme huulista painamme toisemme kiinni toisiimme,johdatan sinut makuuhuoneeseen riisun sinut hitaasti, olet makuulla ja annan sinulle ihanan koko vartalo hieronnan, suutelen kroppaasi joka puolelta annan ihnanan suuhoidon tiedät kyllä mistä;) rakastelemme hellästi ihanan pitkään nukahdamme:)
Voit laittaa myös sähköpostia mmmsport@suomi24.fi
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 00:40"]
onko se muna vain puolet sit kuitenki,
[/quote]
Mun mielestä 85%:a
Kunpa miehet tajuaisi sen simppelin homman että seksiä saa tod.näk. odottamatta sitä.
Kaiken tuon ihanuuden järjestäminen voisi olla ihanaa ja rentouttavaa, ilman seksiä.
hevein säälittääväää mieheltä laittaa aina noita mittoja palstoille. pätemisen tarve vai huono isäsuhde? vai mitkä?onko se muna vain puolet sit kuitenki,