Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mun meikkivoide lähtee aina liikkumaan ja ”katoaa” nenän alueelta?

Vierailija
17.08.2021 |

Koskee kaikkia mahdollisia meikkivoiteita! Nenässä ei pysy mikään. T-alueeni on rasvoittuva ja välillä laitan vielä pienen kerroksen irtopuuteria päälle jolloin meikki pysyy ehkä vähän paremmin mutta ei mitenkään paria tuntia kauempaa.

Mitkään pohjustustuotteet eivät auta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketteletko huomaamatta nenääsi paljon?

Vierailija
2/8 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosketteletko huomaamatta nenääsi paljon?

No en :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä meikkivoidetta.

Vierailija
4/8 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvomaski?

Vierailija
5/8 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-alueella ihohuokoset ovat usein vähän isompia ja erittävät rasvaa. Panostaisin enemmänkin oikeisiin ihonhoitotuotteisiin. Onko ihosi ennemminkin liian vähän kosteutettu? jolloin se pyrkii kostettmaan sitä itse tuottamalla rasvaa. Kosmetologilta löydät sopivat tuotteet.

Vierailija
6/8 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä rasvoittuu. Alle primeria ja vasta sen päälle meikkivoide. Sitten fixiä pintaan.

Itse en ole meinannut ikinä- pelkästään kuunnellut tyttären ulinaa samasta ongelmasta.

Vierailija
7/8 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenä rasvoittuu. Alle primeria ja vasta sen päälle meikkivoide. Sitten fixiä pintaan.

Itse en ole meikannut ikinä- pelkästään kuunnellut tyttären ulinaa samasta ongelmasta. Korjattu

Vierailija
8/8 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen meikkivideoita katsellut niin 100% pysyvä meikkipohja vaatisi sen primerin, meikkivoiteen, puuterin ja lopuksi setting sprayn. Ilman tuota puuteria pohja voi mennä ilmeillessä ruttuun ja tulla vekkejä näkyviin.

Itsellä oli sama ongelma, syynä rasvainen sekaiho. Päädyin vaan lopettamaan meikkivoiteen käytön.