Mistä tietää että varattu mies on ihastunut?
Niin, mistä? Kun eihän se voi esim. pyytää suoraan ulos.
Kommentit (49)
Tekstailee lakkaamatta, myös päivällä
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:07"]Miksi edes pitäisi tietää, huoh. [/quote] Koska mies ei mielestäni käyttäydy niin kuin olen ajatellut varattujen käyttäytyvän. Ilmeet, eleet, puheet, katseet on kuin sinkulla. ap
[/quote]
Voitko olla täysin varma ettet tulkitse miehen käytöstä niiden omien vaaleanpunaisten lasiesi läpi?
Itselläni on pitkässä liitossa ollut ylä- ja alamäkiä, mutta nyt on meneillään hyvä jakso, jota en haluaisi "rikkoa", vaikka mies on kyllä muuten tosi mukava ja kiinnostava. Mutta tällainen huomio tuntuu niin kivalta, että ehkä jatkan leikittelyä vielä jonkin aikaa... :) ap
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin varattuun mieheen ja tunsin saavani vastakaikua, mies kosketteli, katseli, teki tikusta asiaa ja tuli juttelemaan. Kemiaa ja sähköä oli ilmassa niin paljon, että se näkyi ulkopuolisillekin. Lopulta uskaltauduin kysymään, että missä tässä oikein mennään ja haluaako mies käydä kahvilla kanssani. Mies sanoin kierrellen ei. Olin hämmentynyt. Tämän jälkeen mies otti etäisyyttä hetkeksi, mutta alkoi sitten taas piirittää minua. Mutta enää en lankea tähän samaan ansaan. Luulen, että tämä mies vaan nauttii metsästämisen tunteesta. Ihan sama, mua ei enää kiinnosta.
Vähän off-topic: Kuulostaa ällöttävältä tyypiltä...*oksetus*
Vierailija kirjoitti:
Jos varattu nainen puhuu miehelle, hymyilee ja katsoo päin, mies ei todellakaan luule naisen olevan sillä tavalla kiinnostunut.
Jos varattu mies puhuu naiselle, hymyilee ja katsoo päin, naiset luulevat aina liikoja ja olettavat miehen haluavan heti sänkyyn ja naimisiin.
Miksi naiset luulevat itsestään liikoja?
Höpsis! Eksäni kuvitteli kaikkien naisten kuolaavan peräänsä, Esson kassasta lähtien. Kyseessä oli siis nimenomaan tavanomaisen ystävälliset ihmiset mm. asiakaspalvelutilanteissa, taustalla ei todellakaan ollut kiinnostusta.
Toisaalta taas tiedän naisia, jotka eivät tajua miehen ihastusta vaikka sillä lyötäisiin päin näköä. Kaikki muut ympärillä näkevät tilanteen, mutta kohteena oleva nainen ei.
Vierailija kirjoitti:
Tulee juttelemaan kahden kesken, mutta porukassa ollessanne ei huomioi sinua lainkaan. Varma merkki.
Mihin tämä perustuu? Yksi mies käyttäytyy minua kohtaan näin ja olen epäillyt että meillä on jotain kehkeytymässä.
Kysymys on; miksi varattu mies viestittelee. Siittä tiedät onko vai ei
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:33"]
Huutonaurua! Sinisilmäinen hölmö olet.
[/quote]
Etkö sinä lapsi rakas voi käsittää, etteivät kaikki varatut miehet petä? Jos sinua on petetty, tai sinun kanssasi on petetty, niin ei se tarkoita, että kaikki miehet tekisivät niin. Sama juttu se on naisissakin. Tiedän monia pettäjänaisia, mutta tiedän myös monia naisia, jotka eivät petä.