Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että varattu mies on ihastunut?

Vierailija
10.09.2014 |

Niin, mistä? Kun eihän se voi esim. pyytää suoraan ulos.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ap elämä, mitä väliä sillä on, onko joku varattu mies sinuun ihastunut vai ei? Varattu mies on varattu mies. Vaikka teillä suhde alkaisikin, niin voit olla varma, että tuollainen mies tekee alkuhuuman jälkeen sullekin saman tempun, ihastuu johonkin toiseen ja jättää.

Vierailija
22/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:07"]Miksi edes pitäisi tietää, huoh. [/quote] Koska mies ei mielestäni käyttäydy niin kuin olen ajatellut varattujen käyttäytyvän. Ilmeet, eleet, puheet, katseet on kuin sinkulla. ap[/quote]

Ahaa, olisit heti sanonut. Eli siis kyseessä on patologinen häntäheikki, joka on naimissa mutta katsoo vapaudekseen köyriä niin monia naisia kuin mahdollista. Hän on koukussa ihastumiseen, ja jos saisi vokoteltua sinut suhteeseen, se kestäisi max pari kuukautta kunnes uutuudenviehätys häviää. Sitten saat kenkää tai sinut siirretään "riviin". Siihen samaan riviin missä se vaimokin on.

Mistä tietää että varattu mies on kiinnostunut - ei mistään. Itse olen varattu mies, ja olen erittäin kiinnostunut paristakin nuoresta naisesta, mutta käyttäydyn 100% korrektisti enkä anna pienintäkään aihetta ymmärtää. Enkä tule antamaankaan, koska en ole myöskään pettäjä. Tarpeeksi hyvän tilaisuuden tullen (esim. naiskollegan kanssa kahdestaan reissussa samassa hotellissa paikassa missä ei ole kännykkäverkkoa) oikein skarppaan että en anna signaalia. Mutta yritän silti olla ystävällinen etten ole liian "iceking". Nautin vain viehättävän naisen seurasta ja that's it.

Edelleen, mistä voi huomata jos esim. minä olisin kiinnostunut sinusta? Tosi vaikeaa, mutta varovaisia kaipaavia katseita kun luulen että et huomaa. Jutteleminen jatkuvasti hiukan enemmän kuin tilanteen puolesta olisi välttämättä tarpeen. Ainainen valmius olla avuksi jos tarvitset jotain.

Mitä sitten jos lähestyt kertoen että saattaa olla jotain tuntemuksia ilmassa? Tapahtuu vetäytyminen tavalla tai toisella, ja sen jälkeen lämmin, kipinöivä tunne on mennyttä.

Elämä on. Älä sekaannu varattuihin miehiin. Joko hän ei pysty antamaan sinulle sitä mitä haet (esim ns. puhdasta perhettä), tai sitten hän antaa sinulle mitä haluat, ja sinun jälkeen seuraavalle, jonka jälkeen seuraavalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:21"]

Milloin varattuna olemisesta on tullut este pyytää toista esim. ulos. Ihan normaaleja miehiä hekin ovat ja käyttäytyvät kuten sinkutkin.

[/quote]

??? Yleensä kun mennään naimisiin tai ollaan muuten varattuja, loppuu muiden naisten deittailu siihen. Näin ainakin meilläpäin.
[/quote]
Yleensä :D
Ehkä noin lukee joissain yhteikunnan normi ja ihanteet ohjekirjassa, mutta todellisuudessa asiat ei ihan menekään tismalleen aina oikein mitä niissä ohjekirjasa sanotaan.

Vierailija
24/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymällä suoraan missä mennään.

vai ei tai joo vastaus kelpuutetaan.

Vierailija
25/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:21"]

Milloin varattuna olemisesta on tullut este pyytää toista esim. ulos. Ihan normaaleja miehiä hekin ovat ja käyttäytyvät kuten sinkutkin.

[/quote]

oletko muslimi?

Vierailija
26/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:43"]

kysymällä suoraan missä mennään.

vai ei tai joo vastaus kelpuutetaan.

[/quote]

Jos mies on uskollinen vastaa automaattisesti ei. Joten ei tuollakaan selviä.

En ylipäätään ymmärrä, miksi joku edes pohtii varatun miehen kohdallatätä.

Vierailija
27/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:21"]

[/quote]

??? Yleensä kun mennään naimisiin tai ollaan muuten varattuja, loppuu muiden naisten deittailu siihen. Näin ainakin meilläpäin.
[/quote]
Yleensä :D
Ehkä noin lukee joissain yhteikunnan normi ja ihanteet ohjekirjassa, mutta todellisuudessa asiat ei ihan menekään tismalleen aina oikein mitä niissä ohjekirjasa sanotaan.

[/quote]

Näin juuri :D

Vierailija
28/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin varattuun mieheen ja tunsin saavani vastakaikua, mies kosketteli, katseli, teki tikusta asiaa ja tuli juttelemaan. Kemiaa ja sähköä oli ilmassa niin paljon, että se näkyi ulkopuolisillekin. Lopulta uskaltauduin kysymään, että missä tässä oikein mennään ja haluaako mies käydä kahvilla kanssani. Mies sanoin kierrellen ei. Olin hämmentynyt. Tämän jälkeen mies otti etäisyyttä hetkeksi, mutta alkoi sitten taas piirittää minua. Mutta enää en lankea tähän samaan ansaan. Luulen, että tämä mies vaan nauttii metsästämisen tunteesta. Ihan sama, mua ei enää kiinnosta.

Vierailija
29/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lutkat.

Vierailija
30/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No torellisuures se vois jäärä muutamaan tapaamiseen ja panemiseen
Mut jos se pisaa nii lähestyt Faces yms

Kyllä sen sitte hoksaa ;)

Vierailija
31/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh...toinen sivu, kiitos!

Vierailija
32/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:54"]

Ihastuin varattuun mieheen ja tunsin saavani vastakaikua, mies kosketteli, katseli, teki tikusta asiaa ja tuli juttelemaan. Kemiaa ja sähköä oli ilmassa niin paljon, että se näkyi ulkopuolisillekin. Lopulta uskaltauduin kysymään, että missä tässä oikein mennään ja haluaako mies käydä kahvilla kanssani. Mies sanoin kierrellen ei. Olin hämmentynyt. Tämän jälkeen mies otti etäisyyttä hetkeksi, mutta alkoi sitten taas piirittää minua. Mutta enää en lankea tähän samaan ansaan. Luulen, että tämä mies vaan nauttii metsästämisen tunteesta. Ihan sama, mua ei enää kiinnosta.

[/quote]

Hah, minulla kävi jokin aika sitten samalla tavalla, tosin olosuhteista johtuen(asiakaspalvelutyöpaikka) ei mies edennyt koskettelun asteelle. Olin kyllä aluksi hämmentynyt, olenko käsittänyt miehen elämäntilanteen väärin, kun niin avoimesti osoitti kiinnostusta.

Nyt taas perässäni melkeinpä entistä enemmän,kun ignooraan hänet. Käy sääliksi vaimoaan...

Vierailija
33/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla...ANNA VARATTUJEN MIEHIEN OLLA..ihan jo oman itsesi takia

Vierailija
34/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm. Ei kiinnostunut mies ole sama kun ihastunut. Aika moni varattu haluaa vaan seksiä, ei siinä mitään ihastumista ole.

Vierailija
35/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tai sitten olet ihan pihalla ja tulkiset miehen ystävällisyyden toisin, samoin muut lähellä olevasi. Itse samassa tilanteessa ollessani pyysin itse ulos ja siitäpä kehkeytyikin suhde. Eli oppikaa nyt lukemaan ihmisiä oikein ;)

Vierailija
36/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Tää on niin perus varatuilta, että annetaan ymmärtää liikaa, eikä olla sitten kuitenkaan valmiita kantamaan vastuuta juuri mistään, vähiten omasta käytöksestä.

Vierailija
37/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:21"] Milloin varattuna olemisesta on tullut este pyytää toista esim. ulos. Ihan normaaleja miehiä hekin ovat ja käyttäytyvät kuten sinkutkin. [/quote] ??? Yleensä kun mennään naimisiin tai ollaan muuten varattuja, loppuu muiden naisten deittailu siihen. Näin ainakin meilläpäin. [/quote] Yleensä :D Ehkä noin lukee joissain yhteikunnan normi ja ihanteet ohjekirjassa, mutta todellisuudessa asiat ei ihan menekään tismalleen aina oikein mitä niissä ohjekirjasa sanotaan.

[/quote]Nehän menee juuri niin, kuin itse antaa mennä...

Vierailija
38/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies kyllä usein sitten sanoo sen ihan suoraan jos on tosissaan ihastunut kunnolla ja haluaa edetä asiassa. Joten jos ei sano mitään, ei ole joko lainkaan ihastunut tai ainakaan tarpeeksi paljon.

Naiset aina vaan luulee jos varattu mies juttelee ystävällisesti ja hymyilee, että mies haluaa hypätä sänkyyn. Todellisuudessa mies on vain mukava niinkuin kaikille muillekkin ihmisille sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
39/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varattu nainen puhuu miehelle, hymyilee ja katsoo päin, mies ei todellakaan luule naisen olevan sillä tavalla kiinnostunut.

Jos varattu mies puhuu naiselle, hymyilee ja katsoo päin, naiset luulevat aina liikoja ja olettavat miehen haluavan heti sänkyyn ja naimisiin.

Miksi naiset luulevat itsestään liikoja?

Vierailija
40/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:51"]

Tulee juttelemaan kahden kesken, mutta porukassa ollessanne ei huomioi sinua lainkaan. Varma merkki.

[/quote]

Eikä, ihan totta? Mulla on tämän logiikan mukaan kyllä varmaan ainakin 10 ihailijaa. Jopa naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi