Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko nyt kirpputorissa jorain vikaa vai..

Vierailija
10.09.2014 |

..eikö ihmiset osta enää lapsille käytettyjä haalareita? Kaksi viikkoa ollut kasa hyväkuntoista haalaria välikauteen ja talveen myynnissä (pojalle) eikä ainoakaan ole mennyt. Useimmat reimateciä,mutta myös lassieta ja luhtaa löytyy. Eikä todellakaan ole sieltä päästä että"hei olen hyväkuntoinen vaikka polvet on puhki ja pepussa huono kangas,eikö jalkalenksutkaan enää toimi", vaan siis ihan oikeasti hyväkuntoista. Haalareita on 14 kpl,kaikki yhdellä\kahdella olleita ja koot väliltä 80-110. Hinnat 6-22€. Onko vika minussa,kirpparissa vai mikä mättää..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 15:31"]Miten kukaan saa kulumaan kahdelle lapselle 14 haalaria ja koossa 80-110 cm? Se jos mikä on epäeettistä ja luonnonvarojen tuhlausta, pois tulevilta sukupolvilta, eikä siihen kierrätys edes auta.

Mitä tulee kirpputoreihin ja vaatteiden kierrätykseen, niitä on kirpputorit pullollaan, vaikka niitä myytäisiin pilkkahintaan. Ostamme vaatteita aivan liian paljon. Se on ongelma myös tulevaisuudessa, mihin vaatteemme laitamme, kun ne eivät enää näytä hyvältä tai ovat käyttökelvottomia, sillä ensi vvuoden alusta niitä ei voi laittaa edes sekajätteisiin ja kaatopaikalle, vaan ne ovat ongelmajätettä, ja vielä kallista sellaista. Ainoa järkevä ratkaisu on kulutuksen pienentäminen, sillä yksikään lapsi ei tosiaan tarvitse 14 haalaria koossa 80-110, vaan pärjää vallan mainiosta muutamalla haalarilla.
[/quote]
Tuota.. Oikeinlukutaidossa jtn vikaa? VIISI lasta,ei kaksi. Ap:lla on vittu kuin viiden lapsen äidillä. Mistä sä ton kaksi kersaa reveit? Ja sitä paitsi kun laskee välikausivaatteet mukaan niin helposti viisi käyttää neljän vuoden aikana 14 haalaria.
T. Sori ohis

Vierailija
2/28 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuripöydän täti myy reimateckiä ja tickettiä neljästä kuuteen kymppiin. Sun kantsii varmaan vaihtaa kirpparia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita huutonettiin. ei tarvii maksaa kirppupöytää ja hinta muotoutuu ihan itekseen.

Vierailija
4/28 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ostetaa nykysin uutena

Vierailija
5/28 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Myyt väärällä kirpparilla.

Vierailija
6/28 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat vanhoja, niin eivät mene kaupaksi. Nykyään pitää olla uusia malleja. Mä aloin just myymään lasten vanhoja vaatteita ja huomasin, että ne olis pitänyt myydä vuosia sitten. Mä olen ollut vaatefriikki, mutta nykyään vaatteet ovat niin paljon kivemman näköisiä ja tietyt merkit menevät reimateccien ja remujen edelle.

Vierailija
7/28 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuo reimatecin haalarit maksavat uutena?

Vierailija
8/28 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut jo kaikki kesän ulkokirppareilta kun niillä usein tosi edullisia: ticketin välikausihaalari 7€ ja molon  talvipuku24€

Vierailija
9/28 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkuntoisia juu, mutta onko myös hyvännäköisiä? Suositut kuosit viedään käsistä. Ylihintaan.

Vierailija
10/28 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kirpparilla ovat myynnissä? Mulle kyllä kelpaisi päiväkotiin kakkosvaatteiksi, eli jos sattuisi olemaan lähellä niin menen heti tänään ostamaan ne sieltä pois pyörimästä! Reimatec ja Luhta varsinkin olisi toiveissa.

Vierailija
11/28 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on liian vanhoja. Ihan älytöntä jemmailla vuosikausia.

Vierailija
12/28 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikausia? Öh.. Vanhin lapsista on 4 ja nuorin täytti vuoden.. Ihan ovat maksimissaan 1-1,5v "vanhoja" nuo isoimmat ja pienempiä on käytetty viime keväänä..

Vierailija
13/28 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alet oli just. Ihmiset osti sieltä. Jos kirppis ei ole suunnattu pelkästään lasten vaatteille,vaihda kirppistä. Ei niitä sekatavaramyynnistä kukaan osta.

Vierailija
14/28 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:16"]Mitä nuo reimatecin haalarit maksavat uutena?
[/quote] välikausihaalarit oli alta 120€ muistaakseni,tai jotain tuota luokkaa.. Talvipuvusta en muista..
Ap

Vierailija
15/28 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä kirppis, huono aika tms. Mulla menee yleensä lähes kaikki lasten vaatteet mitä kirppikselle vien. Pidän pöytää 2krt vuodessa, keväällä ja syksyllä. Pitää ajoittaa palkkapäivän tienoille, loppukuuhun kun tuet tulee silloin ihmisillä on rahaa ostaa.

Vierailija
16/28 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit saada neljässä vuodessa hamstrattua 14 haalaria lapsille? Vaikka lapsia olisi 4, niin ei nyt sentään niin montaa voi kukaan tarvita.

Vierailija
17/28 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB-kirpparit on päivän sana.

Vierailija
18/28 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan haalarit uutena alesta -70%. Maksan max 30e. Kirppiksellä maksan 5-10e. Onko liian kalliita siis?

Vierailija
19/28 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:24"]Miten voit saada neljässä vuodessa hamstrattua 14 haalaria lapsille? Vaikka lapsia olisi 4, niin ei nyt sentään niin montaa voi kukaan tarvita.
[/quote]
Siten että lapsi numero 2 kasvoi niin haipakkaa,ettei esikoiselta riittänyt kakkoshaalaritkaan kiertoon. Kolmas raskaus toi kaksoset ja neljäs kuopuksemme. En kyllä käsitä miten tämä liittyy haalarikeskusteluun,mutta kyllä meillä on viisi lasta ja tällä hetkellä ylimääräisenä 14 haalaria niin VÄLIkauteen kuin talveenkin.

Vierailija
20/28 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh,sekatavarakirppis kyseessä.. Täytynee katsoa tämä viikko loppuun ja siirtää lastentarvikekirppikselle,jospa siellä kauppa kävisi paremmin.
Pakko nuo on kuitenkin johonkin kiertoon saatava,ennen kuin kaapeista loppuu tila.. Ja naamakirjaan en valitettavasti kuulu (höh,sehän on ihan out;p).
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän