Mieheni sekosi himosta..
Ollaan oltu kohta viis vuotta yhessä ja koskaan ennen en ole nähnyt miestäni yhtä kiimasena kun eilen illalla.. vaikka kiimasena olenkin nähnyt!;) Siis makoiltiin sohvalla ja katottiin leffaa, ja rupesin sit ihan ohimennen kielellä lipsuttaa mieheni nännejä ja kattelin samalla leffaa.. Yhtäkkiä mieheni tempas peiton päältään ja sanoi et voitko rueta vetämään! Kalu oli kivikovana ja mä tietty aloin sitä vetämään, ja kun ukko makas selällään niin " taivutin" kalua hieman taaksepäin (jos tajuutte mitä tarkotan..!?) ja vedin ja samalla näykin ja nuolin nännejä.. voi luoja minkä orkun mies aika pian sai ja se minkä huomasin ja hymylinkin asialle, oli et aina ku purasin (hellästi) nänniä niin kalu kovettu vielä entisestään! onko muitten ukoilla nänniherkkyyttä näin..? Pakko vielä sanoo et mä todella mielelläni vien mieheni käden kautta nautintoon ja niinku sit toisinpäinkin... Kaks kertaa oltiin jo aikasemmin päivällä rakasteltu ja vielä oli noin himokas.. hmmmm... ihana maanatai... Hauskaa päivän jatkoa kaikille!!!!:))
Kommentit (5)
mua ei ole oikeen ikinä sytyttänyt minkään lainen rintojen koskettelu, imeminen tms. vaikka mies kiinnittää kyllä niihin huomiota ja tykkää nuolla ym. onko siinä jotain juttua tai niksiä? olisi kiva kuulla...=)
mä ainakin alotan silleen et ku mies on jo hiukka kiihottuneessa mielentilassa (muuten ei kuulemma tunnu oikein kivalle) niin rupeen kielen kärellä pyörittää ihan nännin nipukkaa ja sit ku nänni rupee " nöpöttää" niin otan kären hellästi hampaiden väliin ja näykin jne.. Toinen juttu mistä mieheni sekoo on ku ottaa suihin niin toisella kädellä hiplaa nännejä ja toisella kädellä hiplaa pyllyreikää...mäkin nautin ku ukko nauttii! kokeilkaa ja kertokaa miten teillä!
..AP:n kuvaamalla tavalla. Saisi varmaan lentämään noista näpsyttimistä, mutta rouva on halunnut ottaa lastin muualle muilla keinoin, toistaiseksi.
Vaimollakin oli ennen herkät, mutta muksut pääsi puremaan, yksi yhden ja toinen toisen nännin niin pahoin jotta enin tunto hävisi.
Lipsuttelenpa sitten alempaa, jossa tunto on tallella = )
M39
toinen tykkää kovasti ja toinen ei sitten yhtään.
Nänneissä ei kuulemma ole sillä sen kummempaa tuntoa. Mitä mä en voi tajuta, koska mut saa vietyä ihan orgasmin partaalle vain nännejä nuolemalla ja imemällä. :)