Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kovasti väitetään ettei sokerihumalaa ole oikeasti olemassa, mutta mikä sitten aiheuttaa kännisen kikatushillumishepulin liian herkuttelun jälkeen?
Kommentit (4)
Kuvittelet sen. Ei sokerihumala ole todellinen ilmiö.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei mulle tuu mitään tollasta. Alkaa vain väsyttämään sokerin syönti.
Olisikohan niinkin ihmeellinen asia kuin verensokerin nousu?
Alue: Aihe vapaa
Sokerihumala tulee myös silloin, kun tarjottavana on sipsejä ja muuta suolaista. Hauska seura sen humalan aiheuttaa.