Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inofopisteen työntekijän avautuminen! Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Miksi, että osaa käyttäytyä normaalisti?

Vierailija
17.08.2021 |

Huh huh. Työpäivä ohi. En viitsi sanoa millä luukulla olen töissä enkä hauku ketään henk.koht. Mutta alan olla hyvin poikki. Päivästä toiseen täällä ihmisiä joille ei mene mikään jakeluun eivätkä he osaa käyttäytyä vaan etuilevat ja puhuvat toisten päälle. Välillä aulassa syntyy jopa kahakoita!
Kun vihdoin saan selvitettyä yhden kanssa niin astuu seuraava tonokki jolle täytyy kaikkia väntää rautalangasta.
Jotkut ovat jopa niin laiskoja eivätkä edes jaksa yrittää ymmärtää asiaa vaan heittäytyvät tyhmiksi ja huutavat "mä en tajuu mitään".
Tottakai tänne ryöpsähtää juuri klo 15.55 iso porukka sisään ja kaikki otettava vielä vastaan.
Huh huh..anteeksi on toki normaalillakin tavalla asioivia ihmisiä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0|5

Vierailija
2/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ihmiset ovat suomalaisia!

Monet ulkomaalaiset käyttäyttvät hyvin!

T.ap

Vierailija
4/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nykyisin on vain minä ja minun tarpeeni. Ennen oli käytöstapoja, jotka oikeastaan perustuivat muiden huomioimiseen eikä vain itseensä. Olen ap kanssasi täysin samaa mieltä, terveisiä ja tsemppejä lähettelen täältä terveydenhuollon työmaalta. Nykyisin jopa ihmetellään, jos pidän ovea auki seuraavalle tulijalle tai päästän vanhemman ihmisen julkisissa istumaan paikalleni. Nuoruudessani tämä oli arkipäivää, nykyisin paheksuttavaa. Eipä nuo lapsieni kaveritkaan ruoasta kiitä taikka laita lautastaan tiskipöydälle, kasvatuksesta se lähtee. Tämä itsekeskeinen elämä on se ongelma, "minä minä minä ja vain minun tarpeeni".

Vierailija
5/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä sellaisia, jotka eivät osaa itse lukea mitään ohjeita tai eivät ymmärrä mitään yksinkertaisiakaan ohjeita?

Vierailija
6/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noita ihmisiä ei olisi häiritsemässä työpäivääsi, mitä toimenkuvaasi INFOPISTEELLÄ kuuluisi? Niinpä niin.

Vierailija
7/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noita ihmisiä ei olisi häiritsemässä työpäivääsi, mitä toimenkuvaasi INFOPISTEELLÄ kuuluisi? Niinpä niin.

No eihän tuosta ole kyse. Niihin ongelmiin voi tulla hakemaan apua fiksusti käyttäytymällä.

Vierailija
8/8 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta kun itse olin infossa, se oli vain yksi työtehtävä monien muiden joukossa. Harva taitaa pelkästään opastaa...