Paras itsehoitolääke hiivatulehdukseen? Kokemuksia?
Sain ilmeisti antibioottikuurin seurauksena hiivatulehduksen ja ajattelin kokeilla ensin itsehoitolääkkeitä ja mennä sen jälkeen vasta lääkärille, jos vaiva ei hellitä. Onko kokemuksia hyvistä lääkkeistä? Onko oireet helpottaneet niillä vai kannattaako mennä suoraan lääkärille?
Kommentit (9)
Mulla on helpottanut joka kerta maustamattomalla jogurtilla, myös rahkat, viilit yms toimii. Syön niitä sekä laitan alapäähäni, ehkä ällöttävää mutta toimii!
Fluconazol on joo hyvä ja sitten jätä kaikki valkonen vilja ja sokeri muutamaksi päiväksi kokonaan pois.
Ei noita itsehoitolääkkeitä saa käyttää ekaan hiivatulehdukseen vaan pitää mennä lääkäriin
Älä ainakaan canestenia osta. Mulla gyno-trosyd hoiti vaivan
Vedellä laimennettu etikka, ruokasooda, piimä, maustamaton jogurtti
Maustamatonta jugurttia alapäähän ja yksi raaka valkosipulinkynsi illalla (pilko pieneksi, älä purista) (ei haise enään aamulla) se desinfioi suoliston ja paljon vettä ja happamia maitotuotteita. Nämä auttavat minulla.
Happea alapää hän! Eli noitten edellä mainittujen hapanmaitovalmisteiden lisäksi alushousut pois!
Laita yöksi vaikka kylpypyyhe sängyn suojaksi.
Ruokasoodaa veteen ja sinne istumaan.
Fluconazol ja samankaltaiset rinnakkaislääkkeet. Yksi kapseli ja siinä se. Jos hiiva on levinnyt, auttaa myös siihen paremmin kun paikallisvoide.