Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokahan rehellisiä mielipiteitänne: musta haalari 4-vuotiaalle tytölle?

29.08.2006 |

Pikkuveljelle on nyt löytynyt se kaipaamani musta Reimatec ja aloin miettiä, että typyllekin se oli metka.

Ei näy likakaan ja talvella musta olisi ainakin näkyvä; tietäisimpä ainakin missä se mennä viipottaa!

En usko, että tyttö itse tyrmäisi väriä; hän ei ole niiden suhteen kovin tarkka.

Meillä on lisäksi viininpunainen Ticket viime talvelta ja H&M:n ruskeat takki ja housut. Joten pelkän mustan varassa ei mentäisi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän halusi sen välttämättä kun näki ja sain sen kaksplussan kautta halvalla. Tuskin olisin kyseistä pukua uutena ostanut, mutta kun etsimme käytettyä ja musta sattui kohdalle. Tyttäreni piti pukua tosi tyytyväisenä koko talven ja jostain syystä se kului hirveän nopeasti, jopa repesi yhdestä kohti ja polvet melkein puhki. Puvussa ei ostaessa ollut mitään käytön jälkiä. Lieneekö ollut jotain kakkoslaatua, mutta asiansa ajoi ja laitoin vielä varastoon kakkoshaalariksi. Keväällä auringon paisteella haalari on tietenkin kuumempi kun joku vaalean värinen. Mutta jos tyttö suostuu käyttämään nii senkun ostaa.

Vierailija
2/22 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen sitä meidän tytöille loskakelin haalariksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yllättynyt, kun näin.

Vierailija
4/22 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin näyttäisi tosi söötiltä esim. vaaleanpunaisen kanssa. :)

Vierailija
5/22 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenhän on sitten helppo yhdistellä " tyttömäisiä" asusteita. Meillä 5v vaatteistaan todella tarkka tyttö alkoi välttämättä haluta mustia vaatteita näin syksyn saapuessa. Aluksi minä olin todella nihkeä, mutta kyllä silmä tottuu nopeasti. Mustat kuteethan näyttävät neidin päällä oikein makeilta ;)

Vierailija
6/22 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vähemmän kuitenkin kuin esimerkiksi vaaleanpunaisessa. (Jonka väristä ulkovaatetta meille ei tule enää ksokaan. Kunhan vain kasvaisi vielä ulos tuosta vaaleanpunaisesta Jackpotin maiharistaan, niin helpotuksesta huokaisen!)

Vierailija
7/22 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini tytöllä on PALJON mustia vaatteita. Hän tykkää niistä ja itse vaatii äitiä ostamaan.

Näyttää ihanilta tytön päällä.

myös mustan ystävä...

Vierailija
8/22 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii mainiosti!

Minkäväriset asusteet ostit/ostat pojalle mustaan haalariin?

Vierailija
9/22 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin jo Tanskasta Ticketin raidallisen pipon ja sen kanssa ajattelin ihan mustia rukkasiakin. Toiseksi vaihtoehdoksi (koska kyllästyn helposti) ajattelin Reiman harmaa-limeä pipoa ja limenvärisiä rukkasia.

Vierailija
10/22 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tykkään käyttää mustaa,mutten lapsilla.Toki haalariin voi yhdistää värikkäät asusteet,mutta silti.Jotenkin minusta musta ei sovi lapsille.Makuasioita ;)

Vierailija
11/22 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytölle. Tää on vain mun mielipide...

Vierailija
12/22 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöllä baby mallin musta reimatec ja oli tosi kiva iloisten asusteiden kanssa.Murretut oranssit jne. näyttivät kivan kirkkaille mustan kanssa.

En tiedä onko kovin " valkoisen" lapsen väri,mutta poskethan ainakin ovat punaiset talvileikeissä.

Vierailija
13/22 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemmehan varmasti aika moni lapsina kulkeneet mustissa haalareissa itsekin - vanhat kunnon " iisibiisit" olivat ainoita haalareita joskus muinoin ;-). Niissähän oli sitten valittavina joko punainen tai sininen vuori. Asusteilla niistä sai tosi kivannäköisiä yhdistelmiä jo silloin joskus...

Osta ihmeessä musta haalari, jos mieluisen löydät. Kuten itsekin totesit, erilaisilla asusteilla tulee tosi nätti ja monipuolinen yhdistelmä.

Kaipaan itsekin enemmän yksivärisiä asuja kaiken kirjavuuden keskelle... Ostin tytölle Reimatecin " poikien" kaakaon värisen haalarin tälle talvelle ;-). Hattu ja hanskat ovatkin sitten tosi tyttömäiset pinkit.

Vierailija
14/22 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sopii.

Meillä on ollut tytöllä mustia haalareita eikä tuo näytä pahempia traumoja saaneen.

Lottis

Vierailija
15/22 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä totisesti toivon, että ne teidän mustiin pukeutuneet muksunne eivät kävele vastaan muuten kuin aikuisen kädestä kiinni pitäen, kun iltahämärissä autolla ajelen. Yksi sellainen on kovasti yrittänyt loikata eteeni, kun suojateiden varrella on nykyään ties mitä puskaa peittämässä pienen kulkijan täysin näkymättömiin.

Vierailija
16/22 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin 2-vuotiaalla tytöllä on yksi haalari, jonka alaosa musta ja toinen varahaalari, joka on musta oranssein somistein. Minusta niissä ei näy lika kovin hyvin, ihan samalla lailla kuin tummanpunaisessa ja -sinisessä, mitä meillä on ollut haalareiden peffaosassa. Mustaan on hyvä ja helppo yhdistää kivan värisiä hattuja, hanskoja ym. eikä kokonaisuus ole synkkä.

Vierailija
17/22 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa, että haalarissa on kunnon heijastimet ommeltuna. Värikäs hattu on myös hyvä.

Vierailija
18/22 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä Reimatecin tummat värit hylkivät likaa erinomaisesti ja ovat oikeasti tosi näppäriä väreje räntään ja loskaan, kun niihin ei lika pinty. Ainakin viime vuotisten talvihaalarien materiaali oli erittäin hyvin likaahylkivä. Kuopuksella oli tummanruskea haalari, ja minä en pessyt sitä kertaakaan koko talven aikana, pyyhin vain lian pois. Ja haalari oli päiväkotikäytössä koko talven, ei siis minkään rattaissa istuvan lapsen käytössä. Esikoissella oli joku vuosi sitten musta talvi-Reimatec, sekin toimi hyvin. Sen sijaan vaaleisiin väreihin lika kyllä on pinttynyt (kokemusta vaalenasinisestä välikausiReimatecistä.) Ehkä se pinttyy tummiinkin, mutta ei vain näy... En ole tummansinistäkään kokenut ongelmalliseksi huollettavaksi. Sen sijään tämän kevään Baby-mallin Reimatec-materiaali oli minusta aika huonoa.

Osta pois musta haalari, jos tyttösi sen vaan kelpuuttaa. Minä olen huomannut, että esikoisella, 5v, on jo todella vahvat mielipiteet, mitä laittaa päälleen ja mitä ei, niin että enää ei kannata ostaa vaatteita kysymyättä lapselta itseltään. Onneksi saan sentään kuopuksen vielä pukea oman makuni mukaan.

Vierailija
19/22 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niinkuin ed. vastaaja kertoi, niin reimatecin mustakangas hylki likaa tosi hyvin! Tykkäsin itse kovasti, käytimme beigen väristen asusteiden kanssa.

Reimatecin puvuissa on onneksi tosi hyvät heijastimet. Ja viime talvena olimme kerran tosi pimeällä kävelyllä ja lapset käveli metsän reunaa pitkin ja me aikuiset tietä. Pojalla oli musta puku, toisella tytöllä fuksian värinen ja toisella vadelmanvärinen ja kenestäkään ei näkynyt yhtään mitään tielle asti. Ei mustasta eikä vaaleammista. Joten taitaa olla synkkinä talvi-iltoina olla aivan sama missä värissä kulkee ;)

Mutta kun auto tuli, niin reimatecin hyvät heijastimet kyllä näkyi (meillä kun on vielä reimatecin hanskat ja hatut, ja niissähän ne merkit heijastaa tosi hyvin).

Alkuperäiselle; tottakai tytöllekin voi mustan ostaa, jos tyttö vaan sen kelpuuttaa ;) Meillä ei ikinä tyttö huolisi mustaa pukua, ei halua mitään mustaa vaatteisiinsa.

Vierailija
20/22 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kiva. Musta ei ole kiva väri lapsilla. Muutenkin mielestäni juuri synkkään talviaikaan meidän aikuistenkin tulisi käyttää värejä enemmän ja rohkeammin. Jos tyttö saisi itse valita, ottaisikohan hän mustan?