kaapeliboksin singaali kadonnut, mitä tehdä?
Eli olin pitkällä viikonloppureissulla ja tulin eilen illalla takaisin. Nyt ei toimi digiboksi tai modeemi (molemmat ottavat kaapelista singaalin) ja vika ei ole laitteissa vaan yhteyksissä. Asun vuokralla ja taloyhtiö kuuluu tosiaan kaapeliverkkoon, mutta mistä tiedön minkä yhtiön. Minne soitan ja selvitän asiaa?
Kommentit (8)
Eli siiheen samaan huoltoyhtiöön mihin soittaisin jos lattiakaivo alkaisi tulvila?
Älä puutu... En pysty...
Ääh, se on signaali, ei singaali
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 09:27"]Älä puutu... En pysty...
Ääh, se on signaali, ei singaali
[/quote]
Mulla on lukihäiriö ja kesti pitkään huomata mitä eroja noissa sun kahdessa sanassa. Joitain sanoja olen ulkoa yritellyt opetella mutta signaali ei ole tullut vielä vastaan.
-ap-
Mikä lasku? Vuokran maksan aina kuukauden etukäteen, nettilaskun kanssa heti kun se tulee (mulla on dna welho netti) mutta vaikka netti ei toimisi, pitäishän kaapeliin tulla signaali...
Sama vika Tampereen keskustassa! Mikäli ei tänään illalla toimi kun menen kotiin niin otan yhteyttä huoltoon.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 09:53"]Sama vika Tampereen keskustassa! Mikäli ei tänään illalla toimi kun menen kotiin niin otan yhteyttä huoltoon.
[/quote]
Itse asun Tampereesta 150km päässä että tuskin on samasta taloyhtiöstä kyse :)
Soita ensin huoltoyhtiöön, vika on todennäköisesti talon jakokeskuksessa.