Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lukeeko kukaan enää runokirjoja?

Vierailija
09.09.2014 |

Nyt kun kaikilla on netti, ja e-kirjat helposti saatavilla... Ostaako kukaan enää fyysisiä runokirjoja kirjakaupasta tai edes lainaa niitä kirjastosta? Olen ajatellut julkaista omakustanteena runokirjan, josta otattaisin pienen painoksen. Kustannustalo laittaisi sen myyntiin sellaiselle listalle, joka esittelee uutuuskirjoja ja jota tarjotaan kirjastoille. Näin ehkä jokunen kirja saattaisi päätyä kirjaton hyllyyn.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen. Hyvin harvoja ostan omaksi, koska rakastan kymmeniä kertoja luettujen, vanhojen kirjojen tuoksua.

Vierailija
2/4 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen ja ostan. Runous on aina kiinnostanut, ja lukisin mielelläni myös sinun runojasi. Minusta on ihanaa tutustua uusiin runoilijoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen. Kirjahyllystä löytyy ihan fyysisiä tuotteita. E-kirjat on jotenkin "sieluttomia".

Vierailija
4/4 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylä runokirjoja luetaan, mutta eivät ne myy. Ihmiset lainaavat kirjastosta tai kopsaavat netistä otteita ja palasia. SItäpaitsi e-kirjat ovat runokirjojen kohdalla yhtä hyviä, jopa parempia kuin paperiversiot. Paperisena tarvitaan lähinnä keittokirjoja... Toki juuri runokirjat ovat tyypillisiä lahjakirjoja, joten oikeaan aikaan markkinoituna voi joku niitä ostaakin.

Mutta älä kuvittele, että se kustannustalon "uutuuslista" on markkinoinnissa juuri minkään arvoinen. Ei ole, päinvastoin, se on ihan yhtä tyhjän kanssa. Sen sijaan sun kannattaa itse tehdä kirjastoihin hankintaehdotuksia ja pyrkiä saamaan lehtiin juttuja tai ainakin levittämään tietoa kaikille omille intressipiireillesi.