Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies miettii jättävänsä urallaan etenemisen minun vuokseni

Vierailija
08.08.2014 |

Minua tuo ajatus kauhistuttaa, koska en halua tulevaisuuden kriiseissä olla se jonka vuoksi palasi tänne ja jätti lupaavalla urallaan etenemisen. Toisaalta haaveilen itsekin perheestä hänen kanssaan, enkä voi kieltää olevani hiljaa iloinen siitä, jos hän jäisi.

Onko kokemuksia? Riitoja siitä mikä jäi saavuttamatta? Tuleekohan minusta jossain vaiheessa syypää saavuttamattomiin haaveisiin :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen oudosti muotoillusta otsikosta.

Vierailija
2/4 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki näin vuodenvaihteessa, kieltäytyi ylennyksestä mun takia, en selitä tarkemmin, miksi ja miten niin. Toistaiseksi ei ongelmia enkä usko, että tuleekaan, ratkaisu oli loppujen lopuksi oikea myös miehen itsensä kannalta, kuten myöhemmin osoittautui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun miehen päätös, mitä asioita pitää tärkeimpinä. Ei meillä ole ainakaan mitään skismaa aiheuttanut vaikka perheen ja yhteisen elämän eteen on uhrattu jotain työjuttuja. Tärkeää on, että ne päätökset saa itse tehdä ilman painostusta, niin niiden takana voi sitten seistä tulevaisuudessa. Mistä tahansa voi ruveta syyttelemään puolisoa, jos siihen on taipumusta.

Vierailija
4/4 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet oireilee satavarmasti, jos " uhrautuvat" toisen vuoksi. Trust me, sä saat vähintään kuulla siitä.