Miehen masturboinnin näkeminen
Näin,miehenä täytyy sanoa ettei liene montaa kiihottavampaa näkyä kuin itsetyydyttävä nainen. Miten naiset suhtautuu masturboivan miehen näkemiseen? Onko kiihottavaa? En nyt tarkoita näitä pururatojen poplarimiehiä vaan ihan omia kumppaneitanne. Entäpä jos mies käyttää keinovaginaa?
Kommentit (14)
Päinvastoin, mua ne tötteröt jostain syystä huvittaa ja siksi en nää niissä mitään kiihottavaa. Oon siis bi ja oikean naisen värkit taas on ihan toinen juttu.
Luulin, että poikaystäväni ei masturboi, mutta sitten kerran tulin kotiin aiottua aikaisemmin. Jo rappukäytävään kuulin ähkinää ja hinkkausääniä. Menin tarkoituksella sisään hiljaa, kun en tiennyt, mitä siellä odottaa.
Poikaystäväni istui olkkarissa sohvalla housut kintuissa ja hinkkasi todella nopeaan tahtiin munaansa. Huohoitti ja mumisi itekseen, jotain kosteasta pillusta. Kasvoilla oli kumma ilme ja silmät pyörivät päässä.
Lopulta hän sai orkun ja sperma lensi siittimestä isossa kaaressa karvamatolle. Olin jotenkin hämmentynyt ja sain ainoastaan sanotuksi, että täällä vain runkataan. Poikaystävä meni nolon näköiseksi ja veti housut jalkaansa. Meni pari päivää ennen kuin asia jäi taka-alalle.
Voihan se ehkä näyttää vähän naurettavalta mutta oletkos koskaan kokeillut sellaista purkkia? Niissä on niin uskomattomia juttuja sisällä että tunne munassa on aika taivaallinen! Itse käytän niitä joskus mutta vaimolle en ole näyttänyt. Hänestä ne on teinipoikien juttuja. Itsellään on useta sauvoja ja mielellään myös näyttää niiden käyttöä...ja nauttii katsella kun tumputan.
ap vastaa: itse asiassa olen kokeillut kun omistin sellaisen ehkä 10v sitten. Tuntuihan se hyvältä vaikka olikin pelkkä "basic" malli. Alkuhuuman jälkeen käyttö sitten harveni kun kyllästyin lotraamaan liukkarin kanssa ja peseminenkin oli oma projektinsa. Ei sitä voi laittaa ihan narulle kuivumaan varsinkaan lapsiperheessä :) Lisäksi se piti aina laittaa johonkin patjojen väliin että sai tehdä naimisliikettä. Silloinen kumppani kyllä halus nähdä kun nain sitä purkkia. Tais kuitenkin jäädä pariin kertaan. Oon miettinyt uuden hankkimista sikäli mikäli uusi kumppani haluaisi nähdä. Millähän flesulla olisi suurimmat häppärit? Tykkään niistä :))
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:14"]
ap vastaa: itse asiassa olen kokeillut kun omistin sellaisen ehkä 10v sitten. Tuntuihan se hyvältä vaikka olikin pelkkä "basic" malli. Alkuhuuman jälkeen käyttö sitten harveni kun kyllästyin lotraamaan liukkarin kanssa ja peseminenkin oli oma projektinsa. Ei sitä voi laittaa ihan narulle kuivumaan varsinkaan lapsiperheessä :) Lisäksi se piti aina laittaa johonkin patjojen väliin että sai tehdä naimisliikettä. Silloinen kumppani kyllä halus nähdä kun nain sitä purkkia. Tais kuitenkin jäädä pariin kertaan. Oon miettinyt uuden hankkimista sikäli mikäli uusi kumppani haluaisi nähdä. Millähän flesulla olisi suurimmat häppärit? Tykkään niistä :))
[/quote] Siis mikä ihmeen purkki?
googleta fleshlight. Taskulamppua muistuttavan "purkin" sisällä on pehmeä keinopimppa.
Mun tyttöystävä meni aika hämilleen kun vetelin hanskaan ja kattelin sitä kun se riisuuntui. Ei ollut koskaan nähnyt runkkaavaa miestä.
Mua kiihottaa kylla mut mun poikaystava ei halua tehda sita mun nahden :(
Oon joskus kokeillut tekopillua. En siis ihan niin kuin pitäisi, mut ronklannut ja naureskellut sitä kun oli niin oudon tuntuinen, enkä kokenut sitä kyllä mitenkään pelottavana juttuna. T. Nainen
Mieheni ei koskaan tee sitä mun nähteni pyynnöistäni huolimatta :(
Tietysti on mukavaa katsella omaa miestä runkkaamassa. Suostuu tähän joskus, kun kiltisti pyydän. Siitähän voi itsekin oppia jotain, kun saa seurata miehen omakivaa. Olen ehdottanut keinopilluja, mutta ei halua.
Kyllä olis kiihottava näky. Sen sijaan keinovagina ei houkuttele.