Pidätkö omaa elämääsi kiinnostavana ja mielenkiintoisena vai
Kommentit (6)
En sanoisi tätä jatkuvaa kotona olemista elämäksi. Muuta ei vaan enää jaksa.
Mun mielestä elämä oli ihan kiinnostavaa 40-vuotiaaksi asti, mutta siitä eteenpäin se on ollut vähän jämähtänyttä. Mutta olen tavannut ja tutustunut vuosien varrella hyvin erilaisiin ihmisiin, olen ollut onnellinen ja onneton. Vähän surkuttelen sitä, mitä en ole kokenut, mutta olen myös päässyt kokemaan kiinnostavia juttuja ja minulla on hyviä asioita elämässä myös.
Nyt ehkä elämä on sellaisessa kohdassa, että en aina tiedä, mikä siitä tekee mielekästä.
Tavallisena. Onnekkaana, koska minulla on kaikki hyvin. Mitään erityisen mielenkiintoista elämässäni ei kuitenkaan ole.
Tylsänä ja puuduttavana; joka päivä samanlainen: töissä, lenkki, netflixiä. Vuodesta toiseen. Sos elämää ei ole ollut 14 vuoteen ja masennuskin pahenee päivä päivältä. Onneksi sentään pystyn käymään vielä töissä niin on ees jotain tolkkua päivissä.
Sukuni tekee mielenkintoiseksi elämäni.Kun heillä hätä ja hoppu jostain henkilö,soitavat ,tai lähetävät s-posti,txt viesti.Onko henkilö se ja se käynnyt,mitä sille kuuluu?Oikeita vastauksia ei enää tule,kun kolme jo asiasta riivannut.Henkilöllä on yhteystiedot netti,puhelin numeroineen.Miksi eivät itse soita hänelle?En ole stt-tietotoimisto.En ollut,en edeleenkään.
Mielenkiintoisena, en vaihtaisi kenekään kanssa. Useita ammatteja mm. elokuva-alalla. keikkatöissä pääsee näkemään maailmaa ja ihmisiä. Harrastuksia on monenlaisia kuten koskenlasku ja kiipeily, siinäkin pääsee reissaamaan ja tutustumaan uusiin ihmisiin.