Hampurilaislounaan tilaus etätöitä tehdessä
Kommentit (17)
Tilasin aina perjantaisin ennen kuin Wolt nosti hintoja.
Kysymyksen kieliasusta päätellen ap tuskin on töissä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut Foodorasta?
En syö hampurilaisia lounaaksi, iltapäivä menis koomassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut Foodorasta?
Se on surkea.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa tilata, koska olen työtön.
Miten sinulla sitten täyttyy otsikon kohta ”etätöitä tehdessä”?
Ennen tuli tilattua enemmän, kun tarjosivat ilmaisia kuljetuksia. Nyt repivät vähintään viitosen kuljetusmaksua jos hampurilaisia haluaa. Pizzaa saa monista paikoista ilman kuljetuskuluja, mutta ei sitä jaksa läheskään aina, ja lisäksi niissä on tavallisesti ainakin 15 € tilausminimi. Vaihtelua pitää olla. Purilaiset ovat ok, jos ne tuodaan nopeasti perille ja ovat kohtuullisen lämpimiä saapuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti teet etätöitä? Erikoinen yhtälö.
Käyn joskus hakemassa, on niin lähellä, että tekee hyvää kävellä muutama minuutti suuntaansa. Mutta en kovin usein kuitenkaan, ehkä kolme kertaa käynyt tänä vuonna.
Mulla on lähellä ravintoloita, haen lounaan itse
En tilaa. Menen paikalliseen, pitkälle lounaalle.
Vierailija kirjoitti:
Ennen tuli tilattua enemmän, kun tarjosivat ilmaisia kuljetuksia. Nyt repivät vähintään viitosen kuljetusmaksua jos hampurilaisia haluaa. Pizzaa saa monista paikoista ilman kuljetuskuluja, mutta ei sitä jaksa läheskään aina, ja lisäksi niissä on tavallisesti ainakin 15 € tilausminimi. Vaihtelua pitää olla. Purilaiset ovat ok, jos ne tuodaan nopeasti perille ja ovat kohtuullisen lämpimiä saapuessaan.
Kyllä, parilla eurolla pitäisi saada kotiinkuljetus. Mielellään ilmaiseksi. Eikö olisi jotain vapaaehtoisjärjestöä joka kuljettaisi ruokaa ilmaiseksi etätyöntekijöille.
En syö koskaan roskaruokaa lounaaksi.
Mieluummin syön nopeita terveellisiä lounaita etätyössä, niin jaksaa iltaan asti.
Onko suomi äidinkielesi?
En, en tilaa kun ei tällä paikkakunnalla ole ravintolaa, josta saisi vegaanisia hampurilaisia. Mutta muuten en ymmärrä, mitä outoa siinä olisi, että etätöissä tilaisi ruoan sen sijaan, että valmistaa tai lämmittää sen itse.