Toimiiko teillä Twitter normaalisti
Minulla ei ole tunnuksia ja luen keskusteluja vain selaimella. Nyt en kuitenkaan pääse lukemaan postauksiin laitettuja kommentteja, vaan tulee kirjautumisikkuna. Ei kai ole muutettu niin, että vain kirjautuneet voi niitä lukea? Instan käyttökin loppui kun ei voinut enää käyttää sitä kunnolla kirjautumatta.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
No avaa esim. https://twitter.com/Cernovich
kyllä voi selata ilman tiliä ja lukea kommentteja. Nyt voi olla kiirusta servereillä, kun Biden tekemässä puheen tilanteesta. Kaikki twitterissä.
Pumpataanko taas jotain ainetta täyteen, jotta olisi edes muutaman minuutin pää selvänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä voi selata ilman tiliä ja lukea kommentteja. Nyt voi olla kiirusta servereillä, kun Biden tekemässä puheen tilanteesta. Kaikki twitterissä.
Pumpataanko taas jotain ainetta täyteen, jotta olisi edes muutaman minuutin pää selvänä?
Kääntäisi edes teleprompterin suoraan kansalaisten luettavaksi lähetykseen, niin ei tarvitse erikseen kuunnella hänen sammallusta.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä, Talibanien twiitit tulee läpi normaalisti, mutta Trumpin ei.
USA #1 trending:
#BidenDisaster
37.3K Tweets
:-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
USA #1 trending:
#BidenDisaster
37.3K Tweets
:-)
Politics osiossa siis.
Mikähän mulla on kun ei toimi. Safarilla selaan/
Vierailija kirjoitti:
Mikähän mulla on kun ei toimi. Safarilla selaan/
Kokeilin duckduckgota ja johan toimii.
Mulla ei myöskään aukea, viime viikolla aukesi vielä..
Outoa on että enää ei pääse vaihtamaan twittertililtä toiselle kohdasta saattaisit tykätä, tulee vaan ilmoitus kirjautumisesta, aika tympeää.
Vierailija kirjoitti:
Kiina varmaan auttaa kaveria jos tekniikka tökkii
Microsoft edge toimii sillä näkyy normaalisti.
Huomasin saman. Voiko enää selata twitteriä ilman, että rekisteröityy.? Osaako joku neuvoa?
Jos puhelimella selaa, onnistuuko?
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman. Voiko enää selata twitteriä ilman, että rekisteröityy.? Osaako joku neuvoa?
Eilen toimi normaalistija mutta ei enää illalla twiitin kyllä voi lukea mutta ei vastauksia kehotetaan vaan kirjautumaan firefox ei pelitä mutta kuten tossa yllä on microsoft edge toimii normaalisti.
Eikö Twitter ole tiedottanut mitään tästä muutoksesta?
Googlen hakutuloksista kun menee johonkin twitter-keskusteluun, se kyllä avautuu. Siitä ei kuitenkaan sitten pääse klikkailemaan eteenpäin ilman kirjautumista.
Aika bebasta. Olen lueskellut Twitteriä aika paljon, vaikka itselläni ei ole sinne tunnuksia. No, kaipa täytyy sitten tehdä joku feikkiprofiili.
Vierailija kirjoitti:
Microsoft edge toimii sillä näkyy normaalisti.
Ei kyllä ainakaan mulle näy enää silläkään...
Itse tein tunnukset juuri tämän muutoksen takia. Tullut jopa vähän twittailtua. Onhan tämä hienoa kun pääsee suoraa kommentoimaan esim. Ohisalolle mitä on mieltä hänen toiminnastaan :) Tosin blockkausta voi olla tulossa..
Twitter pilalla mut olkoon. Ei sit lueta