Voiko vaatteen palauttaa kauppaan jos sitä on käyttänyt?
Ostin ihan törkeän huonolaatuisen neuletakin.
Oli ketjuliikkeestä mutten sanoisi halvaksi koska pulitin yli 50e. Kahden käyttökerran jälkeen neuleen pinta on ihan nypyillä, kamalantuntuinen ja kamalannäköinen. Voinko pyytää rahoja takaisin paskasta laadusta?
En huomannut kaupassa katsoa että oli suuremmilta osin polyesteria kuin villaa.
Kommentit (7)
Minä olen joskus palauttanut pesussa pilalle menneitä vaatekappaleita. Olen tietenkin pitänyt kuitin tallessa ja osoittanut selvästi, että joko materiaali tai työ on ollut viallista. Muuten voi olla hankalaa. Yrittää toki kannattaa ja kyllä useimmat kauppiaatkin halunnevat tietää, jos tuotteissa on vikaa. Harvoin he itse niitä kaikkia testaavat.
Mikäli tuotteessa on virhe, voit tehdä reklamaation. Palautusoikeutta ei automaattisesti tuollaisessa tapauksessa ole. Myyjällä on ensin oikeus korjata tuotteen virhe.
Eikä kuittia ole pakko olla reklamaatiotapauksissa. Mutta muistakaa se ettei kannata pää punaisena alkaa huutamaan ja vaatia rahoja takaisin. Myyjäliikkeellä kun on oikeus korjata virhe, jos sellainen on ylipäätään mahdollista. T. 10v vaatekaupassa esimiehenä toiminut
Voi palauttaa, jos tuote on mennyt huonoksi kohtuuttoman nopeasti.
Näin mä vähän muistelinkin. Ei ole vaan hetkeen näin huonoon kuntoon mennyttä vaatetta eteen tullut. Kuittikin löytyy.
Ap
Kyllä, teet reklamaation.