Huonompikin mies on parempi kuin ei miestä lainkaan.
Näin ajattelen. Ainakin saa hyvää seksiä säännöllisesti. t.ammattivalittaja
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 16:25"]
Hah, ketut ole. Ja sitäpaitsi, harva mies on oikeasti hyvä sängyssä. Mä olen todellakin mielummin ilman koska näitä kahta ominaisuutta eli hyvä mies joka hyvä sängyssä, on erittäin vaikea löytää. T. vasta 9 vuotta sinkkuna oleva
[/quote]
Kyllä mun mieheni ainakin osaa seksihommat.
Niin mutta eikö se mies pane sua halvalla (ilmaiseksi) jos et saa koskaan poistua kotoa ja ostaa mitä haluat?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 16:27"]
Niin mutta eikö se mies pane sua halvalla (ilmaiseksi) jos et saa koskaan poistua kotoa ja ostaa mitä haluat?
[/quote]
Saanhan mä siltä rahaa ja ostaa mitä haluan.
Aiemmin ulisit, että mies ei anna sulle yhtään käyttörahaa?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 16:33"]
Aiemmin ulisit, että mies ei anna sulle yhtään käyttörahaa?
[/quote]
Onhan mulla omiakin säästöjä joilla voin ostaa jos jotain haluan ja antaa mieskin rahaa plus maksaa asuntolainan lyhennykset, kaikki talon kustannukset,ruuat yms laskut.
Musta on tosi surullista, jos joku oikeesti ajattelee noin. T. Siitä huonommasta miehestä eronnut ja vuosi sen jälkeen oikean rakkauden löytänyt
Näin miehenä en jaksa huonoja suhteita enää. Suomalaiset sinkkunaiset eivät ole kykeneviä kuin valittamaan, mikään ei koskaan kelpaa, tasa-arvoisesta suhteesta on ihan turha haaveilla. Ovat sinkkuja, kun odotukset ovat aina täysin epärealistisia. Ei tervekätinen mies naista kaipaa.
Hah, ketut ole. Ja sitäpaitsi, harva mies on oikeasti hyvä sängyssä. Mä olen todellakin mielummin ilman koska näitä kahta ominaisuutta eli hyvä mies joka hyvä sängyssä, on erittäin vaikea löytää. T. vasta 9 vuotta sinkkuna oleva