Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, suositelkaa hieromasauvaa lahjaksi

Vierailija
08.09.2014 |

Eli olisi tarkoitus ostaa rouvalle hieromasauva ihan vain yllätykseksi. Aina joskus tullut ostettua jotain pientä piristävää ja makuuhuoneen puolella on ollut jo tovin hiljaista joten jos vaikka piristystä saisi aikaiseksi. Nyt käytössä on olleet värisevät renkaat ja lelo tiani2 josta rouva tykännyt kovasti.

Nyt pitää siis turvautua asiantuntijoiden apuun, eli minkälaisia suosittelette ja mistä itse ilahtuisitte? Mikä materiaali ja muotoilu miellyttää tai onko joku ehdoton toiminto joka on oltava? Vaihtoehtoja kun on niin jumetusti. Vai tuleeko pataan jos tällaisen menen ostamaan? En tiedä siis mitä on mieltä, mutta kun ohimennen ehdotin tällaista niin vastaus oli hieman yllättynyt, mutta ei torjuva. Tarkoitus käyttää siis yhdessä tai rouva saa leikkiä itsekseenkin jos huvittaa...

Tarkoitus max 150e sijoittaa joten luulisi sillä saavan jo oikeasti laadukkaan tuotteen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta laadukas rabbit-vibraattori. Se on naisille nro1.

Vierailija
2/2 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.sinful.fi/liv-g-piste-vibraattori

Suosittelen lämpimästi Leloa, olin itse aluksi epäileväinen tuon suhteen varsinkin vähän korkeamman hinnan vuoksi mutta ennakkoluulot karisivat pian. Portaaton nopeudensääntö, tehoa riittää mutta laite on silti lähes äänetön. 6 erilaista ihanaa värinäohjelmaa ja mikä parasta vibraattori ladataan verkkovirralla (ja se lataus muuten kestää piiitkään!). Laatu näkyy ja tuntuu. Voin taata että rouva tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan