Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys tasapainosta

Vierailija
08.09.2014 |

Onko minulla mielestäsi hyvä vai tavanomainen tasapaino, kun pystyn seisomaan bussissa keskilattialla kassi kädessäni, enkä pidä mistään kiinni. Bussi voi jarruttaa, pysähtyä yms. Haluan tietenkin kuulla kehuja :D vai onko ihan tavallista. Olen pian 50-vuotias  liiemälti liikuntaa harrastamaton nainen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, totahan pitää itsekin testata! Minä olen ottanut tavaksi harjata hampaat yhdellä jalalla seisten. Se ei ole vaikeaa, mutta olen ajatellut että se auttaa ylläpitämään tasapainoani sitten jos joskus vanhenen...

Vierailija
2/3 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, jos se kassi on painava niin se voi jopa helpottaa tasapainon pitämistä.

Tutulla linjalla on helpompi pysyä pystyssä, mutta muistan hyvin, kun nuorena Helsinkiin vasta muuttaneena sain pitää bussissa kiinni rystyset valkoisina. Ajan myötä uskalsi jo vähän päästää irtikin.

Että kyllä tuo ihan hyvältä tasapainolta kuulostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tasapaino ap.llä Harjottaa tasapainoanne, että vanhemmiten ei tule turhia kaatumisia, luutuminen kun on silloin hitaampaa. Esim laitatte sukat jalkaan seisoviltaan ja vaikka just hampaidenpesun aikana seisotte yhdellä jalalla ja mitä sitten muuta vastaavaa keksii. t. kineterapeutti