Sairaalamokia tähän ketjuun!
Huonoin käytökseni mitä yhä vähän häpeän tapahtui teininä sairaalassa. En päässy itekseni vessaan ja kupla otassa alkoi vähän kasvaa. Hoitaja oli kuitenkin menossa auttamaa ensin naapurin mummoa ja mä halusin etuilla jonossa. Sain "neronleimauksen" ja tiuskaisin hoitajalle että "mä en jaksa enää pidätellä, auta mut ekana vessaan tai laita sit vaikka v...u vaippa". Sen silmissä välähti viha ja sen katse olis voinu tappaa, mutta sit sen ilme käänty pirullisen ystävälliseen hymyyn. Meni kaapille ja rupes lässyttämään mulle ku pikkulapselle, että olisit heti sanonut, tää asia kyllä järjestyy. Mä yritin jotain anteeksipyyntöä mumista ja sanoa etten tarkottanu tosissani. Turhaan. Ja mä hölmö sit jatkoin vielä pidättelemistä ku aattelin että pääsen kuitenkin vielä vessaan mummon jälkeen.
Kukaan ei varmaan paa paremmaks, mutta mitä sammakoita ootte suustanne päästänyt?
Kommentit (3)
Mä kaadoin kerran alusastian täynnä molempia tuotoksia ja kun yritin sitä sotkua jotenkin selvittää kuumeessa, niin sotkin ensin hihani ja sitten loputkin petivaatteet. Ku hoitaja joskus vihdoin tuli, niin mä olin saanu riisuttua paidan ja pyyhittyä itteni siihen ja tönättyä alusastian sängyn päätyyn ja lakanan perään. Makasin siinä sit tissit paljaana tyynyliina alapään suojana. Mä olin niin itkuinen, että hoitaja onneks rupes rauhoittelemaan. Sanoin että se oli sit tasan viimonen kerta ku mä tässä elämässä käytän alusastiaa. Hoitaja kysy että ymmärränks mikä on vaihtoehto. Sanoin vaan että onks sillä mitään välii ja että kaikki käy.
En tiedä mitä oli sit kirjannu, mutta seuraavalla kerralla ku olin sairaalassa (kävelevänä!) niin puol tuntia siitä ku ne oli aloittaneet antibiootin niin tulivat ja laitto mulle teippivaipan varmuuden vuoks. Nyt ihmettelen onko musta merkintä että "krooninen sotkija".
Menin verikokeeseen ja sanoin että pelkään neuloja ja alan helposti panikoida, hoitaja tuhahti vähättelevästi että "aikuinen ihminen!" Neula saatiin käteen mutta sitten hoitaja mokasi ja vetäisi jotenkin neulaa niin, että verta alkoi valua pitkin kättäni ja vaikka se ei sattunutkaan, pelästyin näkyä sillä seurauksella että aloin täristä ja oksensin huoneen roskikseen.
Siis potilasmokia? Ei oma mutta paha. Olin puhjenneen umpisuolen takia useamman päivän sairaalassa. Samassa huoneessa oli virtsan- ja ulosteenpidätysvaikeuksien takia operoitu eukko jolle oli annettu yöksi ämpäri johon hänen piti pissiä jos yöllä tulee koska tutkimus edellytti virtsan määrän mittaamista, ämpärissä oli asteikko.
Nooh eukolla alkoi yöllä suoli toimia ja hän sitten päätti ripuloida siihen ämpäriin huoneessa koko yön. Heräsin hajuun ja unet oli sitten siinä. Hoitaja rääkäisi VOIHERRAJUMALA aamulla huoneeseen tullessaan. Karmea haju ei juurikaan haihtunut tuulettamalla koko päivän jäätävää pakkasilmaa huoneeseen.