Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kokemuksia sinulla on ekshibitionismista tekijän ja/tai näkijän näkökulmista?

16.08.2021 |

Tosiasiat: Ekshibitionismi eli itsensäpaljastaminen on laillista ja tervettä toimintaa, kun kohdeyleisö vapaaehtoisesti omasta halustaan seuraa paljastelua ja se tuottaa tekijälle seksuaalista nautintoa ilman pakottavaa tarvetta tai riippuvuutta. Laitonta ja sairasta ekshibitionismi on silloin, kun kohdeyleisössä on henkilöitä, jotka eivät ole antaneet suostumusta paljastelun näkemiselle, ja jos siihen liittyy tekijän pakottava tarve tai riippuvuus. Ymmärrettävästi ekshibitionismi on em. asioiden suhteen usein veteen piirretty viiva. Halusi tai ei, ekshibitionismi ei kuitenkaan ole pelkästään pitkätakkimiesten vilauttelua puistoissa, vaan esimerkiksi somen seksiviestittely on itsensäpaljastamisen muoto.

Millaisia kokemuksia Sinulla on ekshibitionismista? Oletko tekijä, näkijä, molempia? Myönteisiä ja kielteisiä puolia? Mitä, missä, milloin, miksi? Miten aloitit ekshibitionismin? Jne...

Aihe on takuulla mielipiteitä jakava, mutta pidetään ketju kunnossa. Silloin kaikki osapuolet saavat enemmän irti.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuoresta asti käynyt eri porukoilla sekasaunoissa alasti, enkä koe niissä tilanteissa mitään erityistä kiihottumista.

Sen verran olen ekhibitionisti, että tykkään masturboida miehen katsoessa. Siis en tarkoita mitään omaa miestä välttämättä, vaan yleisesti miehiä. 

En kuitenkaan ikinä paljastelisi jossain yleisellä paikalla yllärinä. Minusta se on täysin moukkamaista ja väärin niitä muita kohtaan. Onhan niitä runkkaavia tai muuten vilauttelevia miehiä nähty, ikinä ei ole ollut kiihottava näky/tilanne, vaan ällöttänyt. 

Vierailija
62/77 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nudistirannan naiset katselee aika tarkkaan tänä päivänä miesten kulleja, myös tänä kesänä sain osakseni kiihottavia katseita. En voi kieltää, kyllä se kiihottaa mutta en silti mielestäni mikään paljastelija ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimostani sain kannustettua exhibionistin. Alussa hän ujosteli hirveästi olla alasti nudisti rannoilla mutta muutamaan kerran jälkeen ujous väheni kun näki miesten hymyilevät katseet. Nykyisin mennään vartavasten ns seksi lomille missä hän saa olla miesten katseltavana ja on nykyisin saan aika avoimesti häntä esitellä jos ollaan rauhallisessa paikassa ja katselija selkeästi haluaa nähdä rohkeampaa esittelyä. Onneksi pian taas lähdetään etelään.

Vierailija
64/77 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia hyviä kirjoituksia, olen mies ja jonkin verran paljastellut, monenlaisissa tilanteissa. En ole nähnyt kenenkään järkyttyvän, välinpitämättömiä on suurin osa ja jotkut ovat uteliaita, muutaman sanan kommenttejakin tullut ja se on paljastelijalle herkuinta. Nykyään tuntuu että vähän kaikesta järkytytään aivan sairaasti, sellaisista asioista jotka viime vuosituhannella ohitettiin olankohautuksella. Monet naiset saavat näkemästään väristyksiä, viiveellä, uskon niin.

Jos nainen luulee saavansa katsoa salaa niin hän kyllä useimmiten katsoo pitkään ja uteliaana, sellaisen tilanteen järjestäminen vaatii vähän luovuutta. Uimarannalla se kyllä järjestyy aika helposti.

Olen siirtynyt käyttämään eroottisten esiintyjien palveluja, upeita naisia joille voi kertoa toiveensa ja ovat kyllä antaumuksella toivotussa roolissa. Jotain olennaista jää puuttumaan, aidot reaktiot ja jännitys. Ammattilaisten palvelujen käyttämisestä ainakaan ei ole kenellekään harmia, päinvastoin. 

Vierailija
65/77 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ovat exhibionisteja koska he nauttivat itsensä alastomana esittelystä ja kiihottuvat siitä.

Vierailija
66/77 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli ekshibitionisti, ja pikkupoikana sen jotenkin tunnistin tietyissä tilanteissa korostetuksi itsensä paljasteluksi, jolla oli vaikutusta läsnäoleviin aikuisiin. Oli minuunkin, kun muistan ne yhä niin tarkasti, ja vaikka ikää ei vielä silloin kovin paljon ollut, koin samanaikaista häpeää ja kiihottumista, minäkin. Jänniä muistoja.

Vierailija
67/77 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä nautin näyttää itseeni. Tissit on helpppo ottaa esiin, mutta tykkään erityisesti näyttää persettä ja pillua. Kuseminen julkisesti on mulle suurta huvia ja nautin siitää kun miehet yrittää muka olla katsomatta jossain festareilla tms missä voi kusta minne vaan. Suoria ehdotteluja tulee harvoin.

Vierailija
68/77 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppinen nainen kirjoitti:

En ole exhibitionisti. On kuitenkin ollut ihan mielenkiintoista lukea aiheesta täällä. Yksi kysymys on tullut mieleen: voiko itsensäpaljastaja ylipäänsä edes tuntea sitä kiihottavaa jännitystä jos ympärillä on vain alastomia ihmisiä (kuten nakurannalla) tai on paikassa joka vasitenkin on suunniteltu ko. toimintaan ja jossa on vain niitä samanhenkisiä ihmisiä? = sallittua/toivottua

VAI

tarvitseeko itsensäpaljastaja tyydyttyäkseen pukeutuneet ihmiset ympärilleen ja ympäristön jossa alastomuus ja seksuaalinen toiminta on poikkeuksellista? = kiellettyä/paheksuttua

Itse ainakin tuntisin oloni nöyryyttäväksi jos olisin ainoa alaston ihmisjoukossa. Näen sellaisesta joskus (onneksi harvoin) painajaisia.

Omalla kohdallani voimakas kiihottuminen vaatii sen, että katsoja on täysissä pukeissa. Mutta ei siihen mitään laitonta tai sopimatonta sinällään tarvita. Saan kokea haluamani häpeän tunteen, kun toinen ihminen täysissä pukeissa sovitusti katsoo seisovaa siitintäni ja runkkaamistani. Kiihottavinta on se, että joudun riisuuntumaan toisen edessä, mielellään toisen käskystä, en saa peitellä seisokkiani ja joudun runkkaamaan vaikka se tuntuu todella hävettävältä ja estoiselta. Tällainen itsensä häpäiseminen ja seksualisoitunut häpeä lienee monien exhibitionistien toiminnan psykologinen tausta. Mainittakoon myös, että parhaimpiin kokemuksiini lukeutuvat ne, joissa olen ensin saanut vanhaa kunnon koivuniemen herraa, ja runkkunäytös on pitänyt antaa sen jälkeen. Jotain lapsuuden traumoja varmaan taustalla.

Vierailija
69/77 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen24.

Parin ystäväni kanssa ollaan käyty muutamassa välimeren/kanarian lomakohteessa nudistirannalla. Rannoilla näkee kaiken ikäisiä turisteja. Välillä tulee aurinkoa ottaessa oltua hieman jalat levällään ja kyllä siinä kaikki on näkyvissä. Periaatteessa tilanne kiihottaa hieman, kun kaikki on näkyvissä, mutta ei meistä ole kukaan koskaan pannut merkille, että kukaan erityisesti tuijottaisi. Itse en ketään tuijota, saatan sivusilmällä vilkuilla. Niin varmasti kaikki tekevät.

Vierailija
70/77 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uhri jo pienestä asti 4-5 v. Miettikää. En ole parantunut.

Vierailija
71/77 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei traumatisoidu toisen ihmisen sukuelimen näkemisestä. Kiihottua siitä kyllä voi, jos on sillä päällä. Siinähän taas ei ole mitään pahaa. Tilanteessa pitää olla jotain muuta, joka aiheuttaa pelkoa tai  häpeää esimerkiksi.

Espanjasta ja Saksasta löytyy hyviä nakurantoja ja ainakin Saksasta myös kylpylöitä. Niissä on kiva olla turvallisesti samanmielisten seurassa. Seksi ei kuulu niihin paikkoihin ja ainakin eräässä saksalaisessa kylpylässä olen nähnyt niin isot ovimiehet ovella, että ei tehnyt mieli käyttäytyä huonosti. Mutta alasti saunoin ja kylvin yhdessä muiden kanssa onnellisena.

Vierailija
72/77 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten itsetunnolle tekee hyvää jos uskaltaa olla muiden nähtävänä alasti, kunhan on siistinyt itsensä sellaiseksi että tuntee itse siitä mielihyvää.

meillä ainaskin se tekee seksillekin hyvää kun hän tietää että on kaunis katsella alasti. Muiden miesten katseet on kuulemma paljon puhuvia kun hän on alasti esim nudisti rannalla.

Vierailija
73/77 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänä kesänä oli useita naisia nudistirannalla jotka selvästi nauttivat kun olivat alasti.

Muutama tuli muutaman metrin päähän minusta, katsoivat miten kullini reagoi. Selkeää halua oli heillä näytellä itseään.

Kyllä tuolla muutamat ukot veteli käteen katsellen naisia, toki he oilvat vähän syrjemmällä, mutta kuitenkin niin että naiset heidät näki.

Vierailija
74/77 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsensä paljastelija, mutta tilaisuus teki varkaan. Olin terkkarissa tarkastuttamassa luomiani, koska jo yksi melanooman alku on leikattu pois. Huoneessa oli naislekuri ja kaksi hoitaja,  nuorempi ja vanhempi naishoitaja. Olin epähuomissa laittanut pitkät alushousut jalkaan kun oli talvi. Ensin oli alkkarit jalassa kun lekuri tarkisti yläkropan, mutta sitten sanoi, ettei voida nyt katsoa jalkoja ja muita paikkoja, kun oli pitkikset jalassa. Silloin iski piru ja sanoin, että voin vallan hyvin ottaa poiskin ja niin tein. Siinä  lekurin edessä seisoessa tuntin, että jo muutekin lepomitassa iso kullini alkoi roikkua raskaana ja turvoksissa. Lekuri oli polvillaan metrin edessä ja naama kullini korkeudella. Ei sanonut mitään, mutta näin, että naama vähän punoitti. Kun sitten käännyin niin näin molempien hoitajien katseiden nauliintuvan raskaana olevaan kulliini. Täytyy sanoa, etti hiveli itsetuntoa. Kun menin pukemaan käännyin tarkoituksella vielä naisia pain ja vedin niitä hitaasti jalkaan muualla katsellen. Kun vaivihkaa vilkaisin, niin kaikki kolme tuijotti edelleen kulliani. Tavallisella terkkarilla harvemmin kulleja näytetään tai näkyy ja vielä harvemmin näkevät turpeaa isoa kullia, joita ei ole miehillä edes yhtä tuhannesta. Tuskin pahastuivat näkymästä, kiinnostuksen määrästä päätellen.

Kaupan alalla toimisesa sain kokea useammakin kerran naisten paljasteleva tahallaan pikkareitaan asiakaspävelutilanteessa.  Toisinaan puna nousi kasvoille, kun lyhyt hame päällä istuivat vastapäisellä tuolilla tai sohvalla  ja avasivat näkymän hameen alle.

Vierailija
75/77 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän toisenlaista näkökulmaa: alastomuus ei ole minulle mitenkään seksuaalista. Tykkään olla kesällä vain kevyessä mekossa ilman alusvaatteita, enkä alusvaatteita muutenkaan pidä kauheasti koska ovat epämukavia. Mitään seksuaalista tässä ei ole. Samoin saatan mökillä kuljeskella nakuna tai kotonakin jos olen menossa suihkuun ja muistankin että piti vielä jotain toimittaa. Olen joka kerta yhtä hölmistynyt kun mieheni innostuu näkymistä, koska luulisi sen nyt 20 vuodessa tottuneen. 

Samoin tykkään seksistä luonnon helmassa, mutta ei minua se mahdollinen nähdyksi tuleminen liikuta. Tykkään vaan siitä että on tilaa ympärillä ja luonnossa olen yleensä rento niin alkaa tehdä mieli. Olen tietoinen siitä, että esim. jonnekin lintutornille saattaa joku muukin ilmestyä, mutta ei se vaikuta tunteisiini suuntaan tai toiseen. 

En pysty ymmärtämään miten joku voi kiihottua itsensä paljastamisesta, koska se on "tuhmaa" tai "seksuaalista", koska minulle se ei ole. Tietysti mietin että en vilauttele julkisesti (tarkistan siis että jos olen ilman alusvaatteita, hameenhelma ei nouse liian ylös millään ilveellä jne), mutta kyse on lähinnä siitä, että inhoan huomiota ylipäänsä, ei mistään seksuaalisuudesta. 

En muutenkaan ole seksuaalisessa mielessä yhtään visuaalinen, niin siksi en ymmärrä tätä asiaa. Alastomuuden, kyllä, koska se on mukavaa, mutta se näkeminen ja katsominen ja nähdyksi tuleminen ei merkitse minulle mitään. En tajua, miksi kukaan tahtoo katsella strippareita. 

Olen tosiaan kuin eläin; luulen että reagoin lähinnä muiden ominaishajuun tai feromoneihin tai jotain. 

Vierailija
76/77 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärrän miksi haen itsetyydytykseen kiihokkeeksi naisten kuvia joilla on vaatteet, vaikka kevyetkin, mieluummin kuin alastomien. Jonkinlaista jännitystä, nolostumista ja häpeää siinä tuntuu kun itse on munasillaan. Tuntuu paljastelulta ja lisää nautintoa. Naisen katse täytyy olla avoin ja utelias. Joskus ajattelen että voi kun tietäisivät kuinka heistä nautin ja varmaan monet muutkin nauttivat. Luultavasti aavistavat kun kuviaan esille laittavat että itsetyydytyksen kohteeksi joutuvat, ehkä kiihottaa heitä.

Vierailija
77/77 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskuntana voin kertoa että meillä se toimii todella kivana lisänä seksualisuuteen. Tuolla muutkin kertoi hyviä puolia siitä. Me ollaan samaa mieltä noiden kanssa vaikka ollaankin sitä jo kauan harrastettu ja viety rohkeampaan suuntaan. Hyviä asioita on mm.

Me pystytään puhumaan seksistä ja fanttasioista avoimesti. Mustasukkaisuus toisen alastomuudesta on pois. Itsellä kiima on pitkään niin hyvää etten tarvitse välttämättä käyttää erektiolääkkeitä ellei sitten haluta rakastella pitkään. Samoin niinkuin tuolla jotkut muutkin mainitsi vaimolla itsetunto on noussut huomattavasti vaikka hän on hieman ylipainoinen. Pitää myös itsestään parempaa huolta sen takia. Ja monia muita. Ja parhaimpana tietysti se seksuaalinen mielihyvä minkä siitä molemmat ja varsinkin meillä vaimo saa.

me ollaan viety sitä rohkeampaan suuntaan erityisesti minun toiveesta, ja vaimolle se on sopinut, välillä joudun selittelemään miehen näkökulmasta asioita joita haluan toteuttaa. Esim kun ollaan otettu hänestä kuvia ,niin häpyhuulien avaaminen ihmetytti häntä mutta kun itse näki kuvat niin ymmärsi pointin. Ollaan sovittu että hänen luvallaan saan näyttä noita kuvia joillekkin miehille.

Aluksi meitä nolotti ja hieman hävetti olla alasti mutta siihen tottui todella nopeasti. Exhibitionistin tarkoitushan on esitellä intiimipaikkojaan muille ja tähän me jäätiin koukkuun. Sitä me harrastetaan vain rauhallisemmilla paikoilla missä on siihen tottuneita ihmisiä pääasiassa iäkkäämpiä miehiä. Vaimo on 41 v ja pitää myös enemmän näyttää itseään vannhemmille miehille. Toki ollaan tavattu muitakin saman mielisiä pariskuntia ja fiilis on ihan kiva kun miehet esittelee naisensa suloja. 

Rohkeimmat tapaukset meillä on ollut niitä kun vieras mies tulee selkeästi hakemaan katsottavaa niin usein se vaimolle sopii, että saan esitellä hänen sukuelimiään joko avaamalla tai dildoa käyttäen. Mutta idea tässä oli että mitä rohkeampaa näyttäminen on sitä enemmän me ja katselija siitä saa. Joku voi pitää tätä pervoiluna mutta näin me asia koetaan.

Aluksi minua häiritsi jos joku mies runkkaa siinä samalla tai lähistöllä mutta rouva sitten taas siitä piti ja nykyisin se on ihan ok ja luonnolista kai myös.

miesten seisokit on ihan ok meille molemmille nykyään. Ollaan nähty kymmeniä ellei satoja erillaisia sukuelimiä. Kaikki ne on erilläisia mutta kauniita. Naisten on turha pelätä näyttää omia intiimialueitaan luullen niitä rumiksi, yhtään rumaa naisten pimppaa en ole nähnyt rannoilla. Ikä ei ole näissä huono asia. Iäkkäämätkin ihmiset ovat katsomisen arvoisia alastominakin. Jos seksi ei kiinnosta tai luista kokeilkaa vaikka tällaista. Me ainaskin tätä jatketaan ja siitä nautitaan. Pian taas lähdetään nakuilemaan ulkomaille.

M53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi