rintatulehduksen hoito?
mulla rintatulehdus päällä ja antibioottikin jo menossa. Miten muuten itse rintaa voi hoitaa? Lähinnä jäi mietityttämään, kun olen käsittänyt että lämpimällä ja joku oli kirjoittanut tällä palstalla että kylmällä.
Venla
Kommentit (3)
itellä on kans ollu tulehdus ja mulla auttoi kun piti jääpalaa sen tukkeutuneen tiehyen päällä. Suosittelen myö et opettelet myös lypsää käsin, jos viellä osaa saa tissit paljon tyhjemmäksi. Mulla se ainaski auttoi, koita kestää se tulehdus on tosi inhottava.
Suihkussa ollessaan päästää tosi lämmintä vettä rintoihin ja samalla vähän hieroa/lypsää käsin. Vaikka telkkaria katsoessa laittaa äitiyspakkauksessa tulleen sideharson kaksinkerroin rintojen päälle ja laittaa siihen kuuman jyväpussin päälle. Kuuma hautoo rintoja ja auttaa irrottamaan tukkoon menneen maitotiehyen. Tämä tulee toistaa useamman kerran koska jyväpussi viilenee aika äkkiä. Sitten on se rahkakäärejuttu. Eli ostaa kaupasta jotain rahkaa ja levittää se rintoihin ja kääriä päälle normaalia kelmua tiukasti. Näillä oma oloni on huomattavasti helpottunut!! Tsemppiä :)
Meillä neuvolassa neuvottiin lämpimää suihkua.