Tajusin yhtäkkiä kuinka ihana mies mulla on
Olen pitänyt häntä itsestäänselvyytenä ja vähätellyt päässäni koko ihmistä, mutta tällä viikolla tajusin yhtäkkiä miten ihana mies hän on! Ulkonäkö on oikein kiva, on älykäs, hauska, mahtava isä ja meidän seksi on täydellistä. Hän on todellinen löytö mulle, en tajua miten en ole ymmärtänyt tätä aiemmin? Suhteemme alkoi niin, ettei mua ihan täysin kiinnostanut, ja nyt rakastan häntä koko sydämestäni. Ihan outo olo, ihankuin alkuaikoina kun on korviaan myöten ihastunut toiseen..
Kommentit (5)
:))) toivon että mulle tulisi tuo fiilis taas!
Ihana kuulla! Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Toivon niin tavoittavani tuon saman fiiliksen.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:40"]Olen pitänyt häntä itsestäänselvyytenä ja vähätellyt päässäni koko ihmistä, mutta tällä viikolla tajusin yhtäkkiä miten ihana mies hän on! Ulkonäkö on oikein kiva, on älykäs, hauska, mahtava isä ja meidän seksi on täydellistä. Hän on todellinen löytö mulle, en tajua miten en ole ymmärtänyt tätä aiemmin? Suhteemme alkoi niin, ettei mua ihan täysin kiinnostanut, ja nyt rakastan häntä koko sydämestäni. Ihan outo olo, ihankuin alkuaikoina kun on korviaan myöten ihastunut toiseen..
[/quote] Onkohan nyt jotain kulkutautia, hoksasin nimittäin omasta miehestäni ihan saman tänä viikonloppuna :0 Jotenkin outo olo :D
Hyvä, hyvä;)