Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän Norjan prinsessa Märtha Louise onnittelijoille Mikko Leppilampea?

Vierailija
16.08.2021 |

Tuntevatko he muka jostain?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*onnitteli

Vierailija
2/9 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Leppikseltä. Vitustako me se tiedetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minen tiedä minoon täällä pellolla!

Vierailija
4/9 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä herätä muka muissa mammoissa uteliaisuutta?

Vierailija
5/9 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että jotain kohtaamisia. Olihan Märtha Louise Suomessa joku vuosi sitten tms.

Vierailija
6/9 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan huvikseen, kun on huomannut ilmoituksen.

Vierailija
7/9 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tiedän monia norjalaisia näyttelijöitä ja viihdealan työntekijöitä, vaikka en ole kuninkaallinen. voisin kohteliaisuudesta laittaa viestin jos huomaisin suuren juhlan. 

Vierailija
8/9 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakas ,😃😁😆. , Joka nyt ei ole Enää salarakas kun paljastu Hah, hah, koko maailmalle !!

Presidentti Urho Kaleva Kekkosestakin

" Leivottiin naisten mies " ja näitähän Suomessa piisaa, jopa julkisesti nämä , Rakastajat ovat muistelleet miten I- hana se mies oli

Moni , nuori ei muista edes Urho Kaleva Kekkosta mutta Minä muistan , ja on joku nainen , on saattanut julkaista kirjankin.

Kuten Lenita Airisto ,

"

Vesku " Vesa- Matti Loiri , ei hän ollut mikään " perinten Aviomies, ja Lasten isä ",

Eikä Suomen ainoa siniverinen , kirjailija, näyttelijä ja politiikko ja kansanedustaja Aatelinen Jörn Donner hänhän ei peitellyt myöskään kaks naamasuutta.

Tähän kastiin kuuluu, Juice, Irving, ja Olavi Virta, .

Ja samalla kaavalla on tehty elokuvia vielä olin unohtaa Keihäänheittäjä , näyttelijä ja Tapio Rautavaara.

Matti Nykänen mäkihyppääjä, ja laulaja.

, Että on sitä julkkikset Ennenkin Eläneet Presidentistä lähtien , Kaks naamasta elämää Eikä vaan nyt,

Kuten Esko Eerikäinen juontaja , ja mies stoppi tanssija ja hänen vaimonsa(lastensa Äiti) Martina Aitolehti .

Sekä joku Sofia.

Juu juu joku ajattelee " voi kamala tuo kun noin Leppilammesta ajattelee , että " salarakas" kauhea on kyllä, likaiset ajatukset.

Ei, minulla sen kummemmin ole likaisia ajatuksia kun näistä on tehty Elokuvakin ja näytetty ,

Jo nämä Elokuvat.

Ja , kuten kirjoitin on julki muistelleet ,

Miten ihana nainen Hän oli tai mies.

On Ymmärrettävää Kyllä miten koville, se julkisuus ja menestys ottaakin!

Ja Vielä jos pitää Edustaa ja Pystyä päättää koko Suomen koskevissa asioista ja osata neuvotella Neuvostoliiton Presidentin ja ulkoministerin kanssa kun Neuvostoliitto antoi nootin Suomelle eli nuhteita. Ja saadaan ne sovittua ja Kekkonen sopi.

Ja silti Heitä, kyllä muistellaan " Hyvänä miehenä".

" Kyllä , meillä oli, sellainen presidentti, että oli meikäläisten kanssa oli Samalla viivalla"( ehm en nyt sano ..Oliko pappani, sekatyömies , näin sanonut, kun hän kätteli Kekkosta ")

Sekatyömies: " savottamies" uitti puita , vettä pitkin ja kaatoi justeerilla puita , yöpyi savotta kämpässä.

No ei tullut mitään , " viatonta " mieleen olen pahoillani.

No , ei sitten millään.

Vierailija
9/9 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salarakas ,😃😁😆. , Joka nyt ei ole Enää salarakas kun paljastu Hah, hah, koko maailmalle !!

Presidentti Urho Kaleva Kekkosestakin

" Leivottiin naisten mies " ja näitähän Suomessa piisaa, jopa julkisesti nämä , Rakastajat ovat muistelleet miten I- hana se mies oli

Moni , nuori ei muista edes Urho Kaleva Kekkosta mutta Minä muistan , ja on joku nainen , on saattanut julkaista kirjankin.

Kuten Lenita Airisto ,

"

Vesku " Vesa- Matti Loiri , ei hän ollut mikään " perinten Aviomies, ja Lasten isä ",

Eikä Suomen ainoa siniverinen , kirjailija, näyttelijä ja politiikko ja kansanedustaja Aatelinen Jörn Donner hänhän ei peitellyt myöskään kaks naamasuutta.

Tähän kastiin kuuluu, Juice, Irving, ja Olavi Virta, .

Ja samalla kaavalla on tehty elokuvia vielä olin unohtaa Keihäänheittäjä , näyttelijä ja Tapio Rautavaara.

Matti Nykänen mäkihyppääjä, ja laulaja.

, Että on sitä julkkikset Ennenkin Eläneet Presidentistä lähtien , Kaks naamasta elämää Eikä vaan nyt,

Kuten Esko Eerikäinen juontaja , ja mies stoppi tanssija ja hänen vaimonsa(lastensa Äiti) Martina Aitolehti .

Sekä joku Sofia.

Juu juu joku ajattelee " voi kamala tuo kun noin Leppilammesta ajattelee , että " salarakas" kauhea on kyllä, likaiset ajatukset.

Ei, minulla sen kummemmin ole likaisia ajatuksia kun näistä on tehty Elokuvakin ja näytetty ,

Jo nämä Elokuvat.

Ja , kuten kirjoitin on julki muistelleet ,

Miten ihana nainen Hän oli tai mies.

On Ymmärrettävää Kyllä miten koville, se julkisuus ja menestys ottaakin!

Ja Vielä jos pitää Edustaa ja Pystyä päättää koko Suomen koskevissa asioista ja osata neuvotella Neuvostoliiton Presidentin ja ulkoministerin kanssa kun Neuvostoliitto antoi nootin Suomelle eli nuhteita. Ja saadaan ne sovittua ja Kekkonen sopi.

Ja silti Heitä, kyllä muistellaan " Hyvänä miehenä".

" Kyllä , meillä oli, sellainen presidentti, että oli meikäläisten kanssa oli Samalla viivalla"( ehm en nyt sano ..Oliko pappani, sekatyömies , näin sanonut, kun hän kätteli Kekkosta ")

Sekatyömies: " savottamies" uitti puita , vettä pitkin ja kaatoi justeerilla puita , yöpyi savotta kämpässä.

No ei tullut mitään , " viatonta " mieleen olen pahoillani.

No , ei sitten millään.

...

...

...

Melko kryptinen....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän