Voiko ihminen olla älykäs, jos hän pieree julkisilla paikoilla?
Kommentit (22)
Kyllä voi. Mutta vatsaan voi alkaa sattumaan, jos pidättelee.
Taisit ymmärtää sen "suolisto on ihmisen toiset aivot" hieman väärin
Aivopierut eivät ole älyllä pilattu.
Voi olla. Piereskeleehän älykkäätkin.
No ei tod. Siksi asensin poistoputken perseeseeni, kaasusäiliö repussa.
Kaikki ei pysty pidättelemään tai huomaa sen olevan tulossa, ihan älykkyydestä riippumatta.
Jos henkilö on nainen, saattaa olla synnytysvaurio.
Uskon ettei se älykkyydestä ole kiinni. Hullukin voi olla älykäs. Sairas ei ehkä mitään voi.
Joka pierua piettää se itselleen tauvin hankkii.
Suomalaiset sanonnat ...löysä kuin lehmän paska....laiha kuin kukkakeppi....joka pierua piettää se tahallaan taudin hankkii... Itku pitkästä ilosta pieru kauan nauramisesta....kunniaksi hernekeiton silloin tällöin kajahtaa. Laulujakin on kinkerin penkillä pääsi minulta paukku minä vaan katselin ikkunasta että kylläpä se halli haukku. Sitten on ollut pieru kilpailuja keneltä pahin ääni tai palava tulitikku takapuolen eteen sitten pieru. No tuliko varren kanssa vai ilman ( pieru) . Katosi kuin pieru saharaan.Nää on aitoja Aavikko vitsejä. Kun suomalainen pieraisee Kiinassa sataa paskaa.
Miehillä nähty ruskeita jarrujälkiä housun takamuksessa .....
Ei varmaan voi yleistää, mutta eräs naispuolinen ei-penaalin-terävin-kynä pieri aina julkisesti täysin piittaamatta siitä, keitä muita oli paikalla. Oksettavaa. Terve vaan, S.
Kyllä minä pidän älykkääänä ihmistä joka väentungoksessa pieraisee. Äkkiä tulee tilaa ympärille.
Sellaiseen mieheen joka pierua pidättelee ei voi luottaa, hänessä on muutakin vilmua.
Pierevä onkin älykäs, sillä aivot on niin täynnä älyä, että osa poistuu poistoputkesta!
Vierailija kirjoitti:
Pierevä onkin älykäs, sillä aivot on niin täynnä älyä, että osa poistuu poistoputkesta!
Jep. Mitä kovempi pärinä, sitä enemmän älyä.
Pierre pois kirjoitti:
Miehillä nähty ruskeita jarrujälkiä housun takamuksessa .....
Naisten alushousuissa olen myös nähnyt.
Ei todellakaan. Tästä esimerkkinä anoppini joka ei muutoinkaan ole penaalin terävin kynä. Juteltiin autossa matkalla kauppaan korrektista käyttäytymisestä julkisilla paikoilla, kun raskauteni vuoksi tahattomasti röyhtäilin. Anoppini mielestä se ei piereskelyn lisäksi ole soveliasta toimintaa julkisilla paikoilla. Olen samaa mieltä enkä harrasta itse ko toimintaa. Noh, annas olla kun päästään kauppaan niin anoppi kuuluttaa kaupan keskikäytävällä muiden asiakkaiden edessä: "Aiai kun pierettää" ja rusauttaa mojovat paukut. Niinpä niin...
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Tästä esimerkkinä anoppini joka ei muutoinkaan ole penaalin terävin kynä. Juteltiin autossa matkalla kauppaan korrektista käyttäytymisestä julkisilla paikoilla, kun raskauteni vuoksi tahattomasti röyhtäilin. Anoppini mielestä se ei piereskelyn lisäksi ole soveliasta toimintaa julkisilla paikoilla. Olen samaa mieltä enkä harrasta itse ko toimintaa. Noh, annas olla kun päästään kauppaan niin anoppi kuuluttaa kaupan keskikäytävällä muiden asiakkaiden edessä: "Aiai kun pierettää" ja rusauttaa mojovat paukut. Niinpä niin...
Fiksu anoppi😂...ainakin ilmoitti👍
Minä pieren julkisilla paikoilla vain, jos ei ole muita kuulolla. Nyt mietinkin, olenko älykäs.