Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten bokserit

Vierailija
16.08.2021 |

Miksi kaikki nyky bokserit on ihonmyötäisiä? Eikö miesten pikareihin verrattuna bokserien pidä olla, noh ilmavia ja missä kaikki saa roikkua vapaasti? Blackhorsen laatukin tuntuu pudonneen hurjasti? Monet on myös älyttömän kalliita.

Kommentit (38)

21/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku laittaa kuvia, mikä on suora boxeri, mikä väljä ja mikä urheilubokseri. Ostan mun miehelle niitä ruokakaupasta eikä itse sano, ovatko ok. Lidlistä ostin vikaks 3 kpl oli 6 euroa.

Vierailija
22/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin kuolla nauruun, kun mies oli ostanut uusia boxereita.

Hän puki housut jalkaan ja esitteli minulle.

Niissä ei ollut vehkeille tilaa yhtään, koko satsi roikkui ulos puntista. Kuitenkin ihan normi vehkeet miehellä.

Ei antanut ottaa kuvaa, siitä olisi voinut tulla somehitti.

Jos aina valitetaan naisen alkkareista, niin kyllä olisi aihetta valittaa miestenkin housuista.😅

Olivat luultavasti tarkoitettu näille moderneille sukupuolettomille miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin kuolla nauruun, kun mies oli ostanut uusia boxereita.

Hän puki housut jalkaan ja esitteli minulle.

Niissä ei ollut vehkeille tilaa yhtään, koko satsi roikkui ulos puntista. Kuitenkin ihan normi vehkeet miehellä.

Ei antanut ottaa kuvaa, siitä olisi voinut tulla somehitti.

Jos aina valitetaan naisen alkkareista, niin kyllä olisi aihetta valittaa miestenkin housuista.😅

"Normi vehkeet roikkui lahkeesta"?

löysät bokserit on mobesti suunniteltu niin, että istuessa vehkeet tulee lahkeesta ulos… en tiedä kuka näitä suunnittelee, muttei ainakaan toinen mies.

Miksi sairaitten ihmisten pitää paskoa kaikki keskustelut?

Ei tarvi olla mitään tautia, jos munat ei mahdu niihin väärin suunniteltuihin housuihin.😅

24/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Voisiko joku laittaa kuvia, mikä on suora boxeri, mikä väljä ja mikä urheilubokseri. Ostan mun miehelle niitä ruokakaupasta eikä itse sano, ovatko ok. Lidlistä ostin vikaks 3 kpl oli 6 euroa.

Siinähän se tuli sanotuksi mikä on suomalaisten suurin ongelma bokseri- ja ylipäätänsä vaatekaupoilla. Bokserit ja vaatteet ostetaan RUOKAkaupasta. Valitaan se halvin musta hevonen tai jotain hiton bambukuituisia.

Vierailija
25/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko satsi roikkui lahkeesta ulos :))).Ei helvetti repesin.

Vierailija
26/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko satsi roikkui lahkeesta ulos :))).Ei helvetti repesin.

Arvaa repesinkö itse?

T.ko. vaimo

Vierailija
27/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisn ehdottomasti the other danish guyn kalsareita, mut niit ei saa pestä, ku 40 asteessa! Ihan älytöntä!

Vierailija
28/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, yritin vain kysyä mitä boksereita ostaa, mieluiten puuvillasia ja löysälahkeisia. Ilmeisesti ihonmyötäisistä alusvaateista pitää "isokokoiset tosi miehet", olisin itse veikannut jotain muuta. Ilmeisesti keskiverto vehkeet vain tykkää väljästä ja tuuletuksesta?

29/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitens noi Björn Borg bokserit ?

30/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JS87 kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Siinähän se tuli sanotuksi mikä on suomalaisten suurin ongelma bokseri- ja ylipäätänsä vaatekaupoilla. Bokserit ja vaatteet ostetaan RUOKAkaupasta. Valitaan se halvin musta hevonen tai jotain hiton bambukuituisia.

Joo, mutta me ollaan tosi köyhiä ja hänelle piti saada lääkäriin ja sairaalaan nopeasti jotain päälle ja mukaan.

Vierailija
31/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Eikö niissä ole samat ongelmat kun kaikissa muissa?

Vierailija
32/38 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

JS87 kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Joo, mutta me ollaan tosi köyhiä ja hänelle piti saada lääkäriin ja sairaalaan nopeasti jotain päälle ja mukaan.

Eikä omasta mielestä yhtään sairas kommentti?

Vierailija
33/38 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostaisn ehdottomasti the other danish guyn kalsareita, mut niit ei saa pestä, ku 40 asteessa! Ihan älytöntä!

No ei muovi muutenkaan ole järin hyvä alusasumateriaali. Vaikka kuinka tykkäisi mainoksista.

Vierailija
34/38 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Björn Borgin urheilubokserit on hyvät. Ei hierrä eikä purista, ja taatusti lahkeet ei ole liian lyhyet mikä oli ap:n ongelma.

Vierailija
35/38 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggit on hyviä ja istuvia. Kannattaa kokeilla.

36/38 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei muovi muutenkaan ole järin hyvä alusasumateriaali. Vaikka kuinka tykkäisi mainoksista.

Kannattaa tosiaan kokeilla, ennenkuin tuomitsee "muovin". Moni on tuttavapiiristä arkaillut hintaa ja "muovia" mutta takaisin eivät ole prisman boksereihin enää vaihtaneet kokeilun jälkeen.

Vierailija
37/38 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonmyötäiset ovat juuri parhaita. Ihan kaikella tavalla.

Ei ole vielä löytynyt sellaisia missä lahje ei kääriydy hinkkaamaan jalokiviä. Pitänee siirtyä aitoihin alushousuihin.

Löytyy sellaisiakin. Nämä eivät kääriydy, purista tai hikoiluta. https://underbros.com/Zimmerli-Mustat-bokserit-Sea-Island-puuvillasta-p… Hintaa on enemmän kuin Prisman kalsareissa, mutta kestävät vuosia. Ja ovat mukavat pitää.

Vierailija
38/38 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

BTW jos haluutte, jotain lisätietoa boxereista, niin tästä saa jotakin: https://miestentyyli.fi/miesten-boxerit/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi