Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luulet, olisitko voinut jättää lapset tekemättä JOS

Vierailija
07.09.2014 |

olisit nuorena rakastunut todella syvästi mieheen, jonka lapsiluku olisi jo ollut täynnä? Miehellä olisi ennestään ollu pari lasta eikä missään nimessä haluaisi enempää. Muuten mies olisi ollut unelmien täyttymys, sinulle sopiva, ihana ja ihailtava, sinua hyvin kohteleva ja halunnut sinut loppuiäkseen, muttei lisää lapsia.

Olisitko myöntynyt tilanteeseen ja jättänyt biologiset lapset tekemättä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mies ei olisi mulle ihannemies jos ei halua lapsia. Itse halusin saada ensimmäisen lapsen suht nuorena (jää aikaa vielä pohtia lopullista lapsilukua, eikä tarvitse tehdä useaa putkeen panikoiden, että ikä tulee vastaan), ja mulle oli jo turn-off jos mies ei tiennyt haluaako vielä lapsia tai "ehkä sitten joskus". Ei niitä nyt heti tarvinnut olla tekemässä, mutta kuitenkin niin että tietää jo haluavansa, eikä käy niin että ollaan vuosikausia yhdessä kunnes toinen ilmoittaa, ettei haluakaan. 

Päätös voisi tietysti kaduttaa, jos joskus myöhemmin saisi tietää, ettei itse voikaan saada lapsia, tai uutta  sopivaa kumppania ei löytyisi, ja näinollen jäisi omat lapset joka tapauksessa saamatta. Vaikka lapsen saaminen on aina ollut mulle tärkeää, en alkaisi kenen kanssa tahansa lisääntyä vain siksi että pakko saada lapsi, vaan sopivan miehen puuttuessa olisin jättänyt tekemättä.

Vierailija
22/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena en missään nimessä olisi halunnut suhteeseen eronneen isimiehen kanssa. Liikaa painolastia, exä ja lapset ja yleensä ottaen päättynyt suhde jonka olisi pitänyt olla Se Suuri Rakkaus. Vapaita, ihania nuoria miehiä on niin paljon ja olen tosi tyytyväinen, että löysin miehen, jonka kanssa sain perustaa perheen ihan ensimmäistä kertaa molemmille. Jotenkin en näe, että esimerkiksi esikoisen odotus olisi ollut yhtä huikeaa, jos toisella se kokemus jo olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ottanut miestä jolla on jo lapsia, siis jos itsellä ei olisi ollut lapsia.

Vierailija
24/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Nuorena olin liian vallaton, kokeilunhaluinen, halukas saamaan tietyt jutut elämääni (sis. perhe) jne. Siinä olisi suuret rakkaudet ja sielunkumppanuudet jääneet kakkoseksi. Mulla nuorena biologiset vietit ja uteliaisuus ajoi yli mahtavasta parisuhteesta.

Nyt kolmevitosilla avioillahan tuo olisi hyvä vaihtoehto, tosi hyvä, mutta ei nuorena. Silloin piti elää, kokea, saada ne tietyt jutut ja tosiaan jo paljon ennen tätä ikää. ;)

Vierailija
25/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut ottaa miehen, jonka kanssa olisi jäänyt lapset tekemättä. Mutta en niin että miehellä olisi lapsia ja minulla ei. Joko kummallakaan ei ole tai sitten molemmilla on.

Vierailija
26/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Paitsi jos olisin yli nelikymppinen, jättäisin ehkä lasten teon väliin ja tyytyisin miehen lapsiin.

Vierailija
27/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:37"]

En olisi ottanut miestä jolla on jo lapsia, siis jos itsellä ei olisi ollut lapsia.

[/quote]

No mulla sama, mutta tässä oli alkuoletus, että se mies johon OLET rakastunut, on isä. Ehkä vaikea kuvitella rakastuvansa silloin, mun ainakin, mutta tuo nyt oli alkuasetelma tässä. 

Vierailija
28/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ex miehelleni sanoin että lähden jos ei halua lapsia. Ja lähdin. Nyt itselläni paljon lapsia <3 Ex-mieheni ei ole lähtöni jälkeen lisääntynyt. En kadu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi