Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luulet, olisitko voinut jättää lapset tekemättä JOS

Vierailija
07.09.2014 |

olisit nuorena rakastunut todella syvästi mieheen, jonka lapsiluku olisi jo ollut täynnä? Miehellä olisi ennestään ollu pari lasta eikä missään nimessä haluaisi enempää. Muuten mies olisi ollut unelmien täyttymys, sinulle sopiva, ihana ja ihailtava, sinua hyvin kohteleva ja halunnut sinut loppuiäkseen, muttei lisää lapsia.

Olisitko myöntynyt tilanteeseen ja jättänyt biologiset lapset tekemättä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti en, olen liian utelias.

Vierailija
2/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, en osaa sanoa, mutta jos olisin ollut todella rakastunut, niin ehkä olisin voinut jättää..

Nyt on kaksi lasta, jotka ovat kaikki kaikessa ja todella rakkaita.

Periaatteessa olen aina halunnut lapsia ja olen lapsirakas, mutta elämässä mennään aina tilanteen ja olosuhteiden mukaan. 

Ei asia kuitenkaan varmasti helppo olisi ollut.

Vierailija
5/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
6/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
7/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmastikaan. Mitä sitten, jos se ihailu ja rakkaus yms. jonain päivänä loppuisi? Onhan se tuolta mieheltä kerran jo loppunut. Ja vaikka suhde olisi ikuinen, en olisi voinut jättää kokematta raskauksia ja synnytyksiä ja sitä, miltä tuntuu rakastaa jotain enemmän kuin ikinä olisi voinut kuvitellakaan. Eli en olisi jättänyt biologisia lapsia miehen takia tekemättä. Tilanteet kuitenkin on erilaisia ja ihmiset. Älä tee päätöstä meidän mielipiteiden mukaan, vaan punnitse asiaa tarkoin ja päätä itse. Voimia ratkaisuun.

Vierailija
8/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
9/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Liian iso asia luovuttavaksi jonkun toisen ihmisen vuoksi.

Vierailija
10/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos mies ei haluaisi enempää lapsia niin hän ei olisi minulle se oikea ja lopettaisin suhteen ja etsisin uuden.

Vierailija
11/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Biologiset lapset tehty miehen toiveista. Rakkaita ovat, muttei ole itsellä koskaan ollut sitä luonnonvoimaan verrattavaa halua tulla äidiksi. Olisin voinut tyytyä äitipuolena oloon vallan mainiosti. N34

Vierailija
12/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin esikoista vasta odottavana en osaa yhtään sanoa! Tosin olen nyt 23, että jos pari vuotta sitten olisin tavannut vaikka vähän vanhemman miehen jolla lapsiluku täynnä, niin vielä 30-vuotiaanakaan mulla ei olisi  äärimmäistä hätää ja kiirettä lastensaannin suhteen. Vielä en tiedä, mistä konkreettisesti jäisin paitsi, niin ihan mielenkiintoista jossitella.

Vierailija
13/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan, jos miehen lapset olisivat vielä pieniä, että pääsisin pitämään niitä sylissä ja olemaan niille "äiti".

Vierailija
14/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole vielä koskaan sellaista miestä tavannut, jonka vuoksi jättäisin lapset tekemättä tai edes opiskelut olisin jättänyt.

Vierailija
15/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kenties. Mutta mies olisi saanut olla sellainen, että olisi saanut mut uskomaan (kun niin halusinkin uskoa, mutta en aivan pysty siihen jostain syystä) että olen arvokas ja hyvä ihminen ilman lapsiakin. 

Minulle paras tapa jäädä hyvällä syyllä lapsettomaksi olisi ollut se, etten olisi pystynyt fyysesti saamaan lapsia. Silloin en olisi joutunut selittelemään kellekään valintaani. Mulle olla vela olis siis sopinut kyllä.

Vierailija
16/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin, en ole oikeastaan koskaan halunnut äidiksi...kolmekymppisenä tuli vain sellainen olo, että pakko tehdä ettei kaduta myöhemmin.

Vierailija
17/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmeelisin jos olisin syvästi rakastunut keneenkään, etenkään lapselliseen. Mutta luultavasti olis omat jääneet tekemättä jos semmonen sankari olis kohille osunut. Varmaan sit kolmekutosena olisin sit kokeillut hedelmällisyyttäni jonku random-tyypin kanssa.

Vierailija
18/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on lapsia enites siksi, että mieheni oli todella lapsirakas. Ilman miestäni en olisi uskaltanut tehdä lapsia. Mies ei puhunut minua ympäri asiaan, mutta koska mun mies oli tukena, uskoin, että ehkä musta sitten on äidiksi ja innostuin lopulta ajatukseen. Mutta ei se tosiaan mulle mikään must-juttu ollut. En sano edes nauttivani äitiydestä nyt niin kamalasti. Enemmän on kiva juttu, että ainakin mies on onnellinen ja saakin hoitaa lapset 80%:sti. Kai mustakin nyt jotain hyötyä on.

16

Vierailija
19/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, todellakaan. :)

Vierailija
20/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme