Miesystävänsä 15v tytär pelkää muka koronarokotusta vaikka hänellä on 5 lävistystä
On korvikset,on napakoru, on nenäkoru ja kulmakoru. Mitä tehdä?
Kommentit (16)
Siis miesystäväni tytär pelkää. Puhelin oikuttelee. T. Ap
Samaahan ne jotkut narkomaanitkin sanoo. Pelkäävät rokotusta ja rokotteen aineita....Hieman ristiriitaista, kun samaan aikaan vetävät ränniin aineita, joiden koostumuksesta ei ole mitään takeita.
No noista lävistyksistä ei ole haittaa terveydelle.
Ei hän varmaan kipua pelkää vaan sisältöä. Toki turhaan. Koittakaa saada tyttö rokotuksen.
No voi sua raasua! Ensiksi sun miesystävällä on autistinen poika ja nyt sitten vielä rokotekammoinen tytär!
Minulla on yhteensä 6 lävistystä korvissa.
Lävistäjän käyttämä neula ei pelota minua, mutta se ruiskuneula taas…. 🤢
Olen hammashoitaja ja meillä käy potilaita jotka väittävät olevansa neulakammoisia ja kuitenkin heillä on lävistyksiä ja tatuointeja. Aika selektiivinen neulakammo.
Itse en ehkä voi sanoa pelkääväni, mutta mua lähinnä ällötttää rokotukset ja verikokeet niin että alkaa huimaamaan. Kipua en pelkää, koska se harvemmin edes tuntuu missään. Koronarokotusta en tuntenut ollenkaan. Mutta ajatus siitä, että mun suoniini laitetaan jotakin ylimääräistä laittaa pyörryttämään. Ja vaikka kuinka järki sanoisi muuta niin aina sama reaktio.
Olet tyhmä, kun kyselet tuollaisia. Et ymmärtäisi, vaikka selittäisin.
Ilkeä ja typerä äitipuoli olet (jollei tää taas joku ulisijan naisvihakeissi). Ymmärrätkö lävistyksen ja rokotteen eron? Erotatko perseesi kyynärpäästä?
Kysykää mikä auttaisi ? Itseäni helpottaa jos pääsen pitkäkseni rokotuksen jälkeen ja saan hetken aikaa levätä.
Myös jos läheisillä on huolehtivainen asenne niin se tekee itselle sellaisen turvallisen olon ja ajattelee että eihän tässä nyt mitään hätää ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen hammashoitaja ja meillä käy potilaita jotka väittävät olevansa neulakammoisia ja kuitenkin heillä on lävistyksiä ja tatuointeja. Aika selektiivinen neulakammo.
Piikki ikeneen on kuitenkin eri asia kuin piikki käteen, nenään yms.
Mua pelottaa rokotukset jonkun verran sillä tuntuu epämiellyttävältä ajatus että jotain ulkopuolista ainetta menee sisään ihon läpi. Myös anestesiassa sama juttu. Verikokeet ei tunnu missään sillä minusta otetaan vain "omaa" pois.
Menisivät rokotekammoiset varjoainekuvaukseen.
Siellä neula on piiiiitkä, sillä pisto oikeasti sattuu etkä saa ikinä tietää, että tasan mitä aineita sinuun on piikitetty.
Siis kenen miesystävän?