Mies ei lämpene iltatähdelle
Mutta minusta tuntuu, että syliini mahtuisi vielä yksi pikkuinen. Olen 38vuotta ja mies 42v. Mies sanoo, että lapsiluku on tässä. Meillä siis kaksi lasta 7v ja 9v.
Olen miettinyt, että jos jättäisin salaa ehkäisyn pois eli poistattaisin salaa kierukan. Onko kukaan muu tehnyt näin ja miten mies on suhtautunut yllätyslapseen. Kaverini jätti salaa pillerit ja heille syntyi ihana tyttövauva. Mies on aivan hullaantunut siihen ja ei kuulemma pois antaisi millään sitä lasta. Siksi olen alkanut miettiä, että onnistuisiko se meilläkin
Kommentit (19)
Tai sitten se sun mies saa tarpeekseen vauva-arjesta ennenkuin se edes alkaa ja jättää teidät!
Todella törkeä teko olisi jättää ehkäisy pois salaa!! Odotan itse toista lastamme ja oikein odotan sitä, että pikkulapsiaika on ohi, se on toisille tosi raskasta (ei ilmeisesti sulle..) nauti nyt niistä kahdesta. Lapsi ei ole mikään lelu, siitä pitää saada molempien päättää!!!!!!!
Eipä siinä muuta kuin alkaa ajattelemaan elämälle jotain muuta sisältöä kuin lapset
Kierukan poistattaminen miehelle kertomatta kyllä lähentelee jo rikosta. Uhrina se lapsi ja sijaiskärsijänä mies.
Poistata kierukka ja pyydä miestä huolehtimaan ehkäisystä.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:03"]
Mutta minusta tuntuu, että syliini mahtuisi vielä yksi pikkuinen.
[/quote]
Hanki kissa. Tai koira. Tai kani. Mahtuu hyvin syliin jokaikinen noista. Lapsetkin tykkäisivät, eivät tykkäisi iltatähdestä - koettu on, veli on vuosikymmenien jälkeenkin kateellinen iltatähtikuopusasemastani.
Ei ehkä kannata salaa jättää pois ehkäisyä. Yritä nyt vaan mies saada tajuamaan että joudut hautaan ilman että koet elämäsi eletyksi, että et saa koskaan takaisin tätä hetkeä, elät vain kerran, on mieheltä paljon pienempi uhraus tehdä lapsi kuin naiselta olla saamatta lasta, lapsen saamisen halu on niin suuri asia ettei sitä voi noin vain lytätä, puhu siitä kokoajan, toivo, kerro kuinka onneliseksi tuntisit itsesi, kuinka maailmasi halkeaisi onnesta. Katsele miehesi kanssa vauvakuvia lapsistanne, mieti hänen kanssaan kuinka kauan kerkeätte vielä viettää kaksinkin aikaa, 60 vuotiaina ja kun jäätte eläkkeelle olette tyhjässä kodissa kaksin lopun elämää, on ainutlaatuista saada vielä yksi lapsi, se on rikkaus ja teillä on vielä mahdollisuus, hetken. Toivon että saat vielä lapsen.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:08"]
Ei ehkä kannata salaa jättää pois ehkäisyä. Yritä nyt vaan mies saada tajuamaan että joudut hautaan ilman että koet elämäsi eletyksi, että et saa koskaan takaisin tätä hetkeä, elät vain kerran, on mieheltä paljon pienempi uhraus tehdä lapsi kuin naiselta olla saamatta lasta, lapsen saamisen halu on niin suuri asia ettei sitä voi noin vain lytätä, puhu siitä kokoajan, toivo, kerro kuinka onneliseksi tuntisit itsesi, kuinka maailmasi halkeaisi onnesta. Katsele miehesi kanssa vauvakuvia lapsistanne, mieti hänen kanssaan kuinka kauan kerkeätte vielä viettää kaksinkin aikaa, 60 vuotiaina ja kun jäätte eläkkeelle olette tyhjässä kodissa kaksin lopun elämää, on ainutlaatuista saada vielä yksi lapsi, se on rikkaus ja teillä on vielä mahdollisuus, hetken. Toivon että saat vielä lapsen.
[/quote]
Vittu mitä PASKAA!!! Sitäpaitsi mummoikäisten EI tarvitse tehdä enää lapsia.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:20"]Poistata kierukka ja pyydä miestä huolehtimaan ehkäisystä.
[/quote]
tämä on hyvä.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:08"]
[/quote]
Vittu mitä PASKAA!!! Sitäpaitsi mummoikäisten EI tarvitse tehdä enää lapsia.
[/quote]
Mene takaisin demille!
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:08"]
[/quote]
Olen huolissani tämä kirjoittajan mielenterveydestä. Ei ole hyvä olla noin obsessiivinen...
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:20"]
Poistata kierukka ja pyydä miestä huolehtimaan ehkäisystä.
[/quote]
Oma mies tekisi vasektomian jos alkaisin uhkaamaan noin tyhmästi.
Minulle ehkäisy on sitä että harrastetaan seksiä ja ehkäistään vauva, yhteisellä päätöksellä. Minkä ikäinen ihminen sanoo että "tahdon lapsen" niin lopetan ehkäsyn ja jos mies tahtoo ehkäistä niin se olkoon hänen asia? Minusta tuollainen suhde alkaa olla tienpäässä. Onko teillä muitakin asioita jotka vaan runnotte läpi välittämättä toisen mielipiteestä ja laitatte toisen puolelle asioiden hoitamiset?
Minä en vaan käsitä miten aikuinen nainen jolle kierukka toimii ehkäsynä, ottaisi kierukan pois ja alkaisi pelleillä kumeilla. Entä jos kumi pettää ja hajoaa? Otatko jälkiehkäisyn koska mies ei yhä vieläkään tahdo lasta? Nyt oikesti järki käteen.
Eroa ja lisäänny sellaisen miehen kanssa, joka sitä haluaa.
Taidatkin ap pohjimmiltasi olla juonitteleva käärme.
Olisit miettinyt aiemmin? T. 33v 3 lapsen onnellinen äiti <3
Olet itsekäs p*ska! Ei mulla muuta tällä kertaa.
Minä en pelaisi tuollaista uhkapeliä. Sinun täytyy ajatella jo olemassaolevien lastesi etua. Pahimmillaan seurauksena voi olla avioero, koska vaikka kuinka toivoisit, miehesi saattaa reagoida aivan eri tavalla kuin ystäväsi mies. Et varmasti haluaisi lastesi kärsivän. Tiedän, että vauvakuume voi olla todella ajatuksia hallitseva asia, mutta yritä keskittyä vanhempiin lapsiisi. Hekin ovat vielä melko pieniä ja tarvitsevat aikaasi ja hoivaasi.
Jos toinen suhteen osapuolista ei lapsia halua enempää, niin niitä ei myöskään tehdä. Simple as that.
XDDDDDDDDDD Luulin, että mies ei lämpeä iltiksen alusvaatetyrkylle ja olet siitä näreissäsi XDDDDD