Mistä piristystä elämään?
Arki on alkanut käydä tylsäksi. Sama kaava päivästä toiseen. Pelkään että masennun.
Minulla on ihan hyvä työpaikka, mutta henkilökohtainen oma elämä on ns. rempallaan. Tai sellaista ei juuri ole. Olen aika yksinäinen, kulutan lähes kaiken vapaa-aikaani liikuntaan ja yksin kotona kököttelyyn. Luonteeltani olen hieman erakko, sosiaaliset tilanteet väsyttävät minua. Viihdyn paremmin yhden tai max. parin hyvän ystävän seurassa kuin isossa joukossa. Ystäviä on muutamia, mutta heitäkin tulee nähtyä suht harvoin kun heillä on omat menonsa/perheensä. Toivoisin löytäväni elämänkumppanikseni miehen, mutta sen toteutuminen on epätodennäköistä.
Ikää 30+. Jotain "potkua" tai muutosta tähän elämäntilanteeseen nyt kuitenkin kaipaisin. Ideoita?
Kommentit (3)
Opettele joku ihan uusi taito, esim urheilulaji
Hanki koira! Siitä saat varmasti puuhaa ja hyvän ystävän. Itsekin haluaisin, mutta ei mahdollista allergian takia:(
Voi olla, että olen väärässä, mutta vaikuttaa, että olet jumiutunut ns. mukavuusalueelle. Pitäs uskaltaa sinne epämukavuusalueelle, että tapahtuis jotain uutta ja erilaista! Ihmisten tapaaminen on sulle ilmeisesti epämukavaa, mutta se on ainoa tapa löytää esim. se parisuhde..