Jos joutuisi eroamaan ei minulla olisi ketään tukena.
Kun vanhemmat asuvat vanhainkodissa,ystäviä ja tuttuja ei ole niin ei edes voisi vanhempien luokse tilapäisesti muuttaa. t ammattivalittaja
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:37"]
ja omaa asuntoa et saa?
[/quote]
Tottakai jonkun asunnon saisin mutta olisi se kiva jos olisi joku tukena yms.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:50"]
Me ollaan sun tukena!
[/quote]
En mä erota aio kunhan vaan mietin asioita.
Tässä maassa on ihan hirveän paljon ihmisiä, joilla ei ole yhtään ystävää eikä muutakaan läheistä. Korkeintaan puoliso, jonka tietysti erossa menettäisi. Ystävyys on sellainen asia, mitä ei yhteiskuntakaan voi sosiaalipalveluna tarjota. Ystävyyttä kun ei voi ostaa.
Tuo olisi ihan kamala tilanne!! Mä ainakin tarvitsen ystäviä, läheisiä ihmisiä kuten sisarukseni ja serkkuni.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:57"]
Tässä maassa on ihan hirveän paljon ihmisiä, joilla ei ole yhtään ystävää eikä muutakaan läheistä. Korkeintaan puoliso, jonka tietysti erossa menettäisi. Ystävyys on sellainen asia, mitä ei yhteiskuntakaan voi sosiaalipalveluna tarjota. Ystävyyttä kun ei voi ostaa.
[/quote]Ystävyyttä voi ostaa. Kun sinulla on rahaa ja julkisuutta, alkaa yhtä sun toista ystävää ilmestymään kuvioihin joka nurkan takaa. Ai todellista ystävää? ne ovat juuri sellaisia kuin täällä av:lläkin kerrotaan ystävien olevan eli kyllä, todellisia ovat.
Niinhän tuo mullakin olisi. On mulla veli toisella laidalla suomea, muttei siitä mitään apua tai tukea olisi.
Onneksi tiedän pärjääväni ihan itsekseni ja pystyväni huolehtimaan myös lapsestamme jos niin kävisi. Mies elämässä on vain positiivinen lisä, ei mikään välttämättömyys eikä itsestäänselvyys.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:57"]
[/quote]Ystävyyttä voi ostaa. Kun sinulla on rahaa ja julkisuutta, alkaa yhtä sun toista ystävää ilmestymään kuvioihin joka nurkan takaa. Ai todellista ystävää? ne ovat juuri sellaisia kuin täällä av:lläkin kerrotaan ystävien olevan eli kyllä, todellisia ovat.
[/quote]
Ne semmoset ystävät ovat enimmäkseen vanhan maailmanlaajuisesti testatun historian osoittaman viisauden mukaan sitä laatua, joka ei todellakaan jää tueksesi ja lähimmäiseksesi siinä vaiheessa, jos tai kun tulee työttömyyttä, sairautta, surua tms. Mitä tekee sellaisella, joka ei kestä sinua heikoimmillasi tai "pahimmillasi", eipä juuri mitään. Viisas erottaa myös elämän hyvänä kautena sen, kuka mistäkin syystä siinä lähellä on. Aitouden näkee. Tai saahan sitä valheessa elää, itse sen totuuden kuitenkin tietää, jos uskaltaa hetkeksi pysähtyä sen näkemään.
Ystäviä ei ole, jos niitä ei hanki. Vaatii aktiivisuutta.
ja omaa asuntoa et saa?