Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mummelit ja ukkelit, jotka alkavat kadulla jutella pitkästi vieraiden kanssa: eikö heille tule mieleen,

Vierailija
16.08.2021 |

että vastapuolella voi olla kiire? Juuri yritin monta kertaa irtautua tällaisesta ventovieraasta juttelijasta, mutta ei meinannut onnistua. Sitten keksin nasevan lopetuksen ja sanoin vain että hei vaan.

Toki käy näitä papperoisia ja mummoja sääliksi, että ovat niin yksinäisiä, mutta täytyyhän heidän omasta elämästään muistaa, että nuorempana on kiire.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista se itse kun olet yksinäinen vanhus

Vierailija
2/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muista se itse kun olet yksinäinen vanhus

Minusta on ihan kivakin joskus jutella mummojen ja ukkojen kanssa, mutta joskus ei ehdi. Olen kyllä tehnyt osani heidän kanssaan juttelemisessa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heillekin voi sanoa ihan ystävällisesti että oisipa mukava rupatella enemmänkin mutta nyt on ihan hirmu kiire

Vierailija
4/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin sosiaalisesti taitamaton että kukaan ei koskaan onnistu minun kanssani tällaisessa tempussa, vaan lipeän otteesta ennen kuin sellainen ehtii syntyäkään.

Vierailija
5/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sanoa ystävällisesti, että nyt on niin kova kiire ettei ehdi juttelemaan ja jutellaan joskus paremmalla ajalla kun törmätään. Omaa käyttäytymistä kannattaa vähän tarkastella myös.

Vierailija
6/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ei ole kiire?

Vierailija
7/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin ei ole kiire?

Silloin, kun on päivän päätteeksi lähtenyt pienelle kävelylle, tai keskellä päivää yhden rupeaman lopuksi happihyppelylle.

Vierailija
8/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noi on vähän hankalia ja jostain syystä jonottavat mun luokse aina. Myös turistit kysyvät multa aina kuvanottoapua. Näytän vissiin sitten jotenkin luotettavalta ja lähestyttävältä.

Mutta kun mulla on aina kiire ja olen aina myöhässä seuraavasta menosta, niin en ehdi jäädä siihen höpisemään tai kuvaamaan. Anteeksipyydellen jatkan vaan heti matkaa kun suinkin onnistuu.

Vierailija
9/17 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomasta kaupungilla kohdatusta väkisinjuttelijasta on helppo irtaantua, mutta odotappas, kun kohdalle osuu samanlainen naapuri.

Vierailija
10/17 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänä aamuna kävelyllä alueella, jossa en yleensä käy. En voinut siis olla edes näöltä tuttu mummeleille ja ukkeleille. Silti yksi mummeli alkoi tyhjästä jutella kanssani!

Miksi olen mummomagneetti? ap

Vierailija
11/17 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne mummot ja papat ei juttele keskenään? Aikaa varastetaan apteekissa farmaseuteilta ja kaupassa kassalta.

Viimeksikin ruokatunnilla odotin vuoroani reseptilääkkeiden ostoon kun mummo jutteli mökkiremontit ja Pentin vaivat

Vierailija
12/17 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kulttuuri on kyseessä, kun puhutaan ukoista, mummeleista, ukkeleista, papperoisista ja heidän kanssaan höpöttämisestä ... ?

Vierailija
13/17 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen kulttuuri on kyseessä, kun puhutaan ukoista, mummeleista, ukkeleista, papperoisista ja heidän kanssaan höpöttämisestä ... ?

En ymmärrä. Ihan normaalia.

Vierailija
14/17 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, johon sinäkin kuulut.

Vierailija
15/17 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset juttelee keskenään, mutta tuoreet korvat ovat mukavat. Saa puhua samoja asioita, ei niin pohtia uutta juttua.

Itse lenkillä myös olen magneetti. Juttelen kohteliaasti kaikkien kanssa. Suloisinta on se, että väsynyt ja selkeästi synkällä mielellä oleva piristyy. Tarvitsee vain vähän positiivista tuuppausta, eikä se ole iso vaiva.

Vierailija
16/17 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänä aamuna kävelyllä alueella, jossa en yleensä käy. En voinut siis olla edes näöltä tuttu mummeleille ja ukkeleille. Silti yksi mummeli alkoi tyhjästä jutella kanssani!

Miksi olen mummomagneetti? ap

Kiitä onneasi, ettet ole juoppomagneetti. Laitapuolenkulkijat tulevat juttelemaan ulkomailla asti.

Vierailija
17/17 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin sosiaalisesti taitamaton että kukaan ei koskaan onnistu minun kanssani tällaisessa tempussa, vaan lipeän otteesta ennen kuin sellainen ehtii syntyäkään.

Tuohan ei ole sosiaalista taitamattomuutta, vaan nimenomaan sosiaalista taitavuutta!!