Näyttelijä Jani Volaselle syyte huumausainerikoksesta
Spennande, spennande :D
Näitähän nyt pulpahtelee esiin. Onko niin, että kun muusikot lopettivat päihteiden käytön ja alkoivat pitämään kunnostaan huolta, muille taiteilijoille ja artisteille jäi kaman käyttö. Kaiken maailman sieniä kehtaa iso mies tilaillakin.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c10ad2cd-7547-483f-8f5a-e6f749…
Kommentit (56)
Hyvä näyttelijä kyllä, toivoisin enemmän esiin. Kunpa ei olisi mitään päihdeongelmaa?
No voi herranen aika sentään. Onpa kauheeta (not!)...
Volanen oli loistava tässä sketsisarjassa, mikä sen nimi nyt olikaan, Petteri Summanen, ja keitä siinä nyt oli. Hitto tän muistin, kanssa, ikä ei tule yksin.
Harmittaa, koska Volanen on mun suosikkeja niin näyttelemisen, käsikirjoituksen kuin ohjaamisen puolella. Toivottavasti on kyse jostain kannabiksesta.
Vai että SIENIÄ vetelee? Ennenkuulumatonta.
Elämältä kaiken sain.
Ihan mahtavan pahiksen roolin teki Volanen. Lakkais vetämästä huumeita ja mitä sieniä ja alkais taas tehdä elokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Jani Volasta syytetään huumausainerikoksesta. Miehellä on taustallaan ainakin yksi aiempi tuomio vastaavasta rikoksesta.
Volanen sai vuonna 2012 30 päiväsakkoa huumausainerikoksesta. Tuolloin hän oli tilannut internetin kautta 26,6 grammaa psilosybiinia sisältäviä huumesieniä. Volanen sanoi esitutkinnassa tilanneensa tryffeleitä. Hän sai 1 710 euron sakot.
Jos silloin tällöin käyttää kannabista tai sieniä, niin eipä tuota voi kauhean kovana rikkeenä pitää.
Tuohan esitti pervoa miestä Sykkeessä, jossa kiusasi Iina Kuustosta
Onko ne sienet nyt yhtään sen pahempi ku kannabiskaan?
Vierailija kirjoitti:
Volanen oli loistava tässä sketsisarjassa, mikä sen nimi nyt olikaan, Petteri Summanen, ja keitä siinä nyt oli. Hitto tän muistin, kanssa, ikä ei tule yksin.
Julmahuvi?
Vierailija kirjoitti:
Vetäis kärpässieniä, löytyy ihan kotimetsistä, ei tarvii tilailla.
Vierailija kirjoitti:
On. Sienistä näkee hallusinaatioita ja kontrolli pettää
On se toi sienihomma jotenkin säälittävää. . .
Onko nekin teidän silmissä rikollisia, jotka käyttää kannabista silloin tällöin maissa, joissa se on ihan sallittua? Mun tuttu ostaa joskus kerran tai kaksi vuodessa kannabismuffinsin Hollannissa, asuu siellä. Hirvee rikollinen, vai!?!?!
Suomi ja "huumerikokset"....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julmahuvi?
No just tämä. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Se on spännande
Hörönlöröä, minua ette hämää. Kirjoitan kuten lausutaan, pysyy homma selkeänä.
Oon hitusen yllättynyt, mutta sitten en kuitenkaan. Aivan sama mulle.
Jos saa aikaan Ms Romanticin taitoista viihdettä, niin sallin hänelle sen kannabissätkän.
Jani Volasta syytetään huumausainerikoksesta. Miehellä on taustallaan ainakin yksi aiempi tuomio vastaavasta rikoksesta.
Volanen sai vuonna 2012 30 päiväsakkoa huumausainerikoksesta. Tuolloin hän oli tilannut internetin kautta 26,6 grammaa psilosybiinia sisältäviä huumesieniä. Volanen sanoi esitutkinnassa tilanneensa tryffeleitä. Hän sai 1 710 euron sakot.