Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuraskauden oireet

Vierailija
07.09.2014 |

Voiko mahdollisesta raskaudesta tulla oireita jo ensimmäisten viikkojen aikana ? Itse en ole vielä raskaustestiä tehnyt mutta minulla on ollut ihmeellisiä mielihaluja viimeisten kahden viikon aikana mitä yleensä ei ole.:o

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mull alko viikko ennen kuukautisten alkua oireet.

Vierailija
2/5 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä jos raskautta toivoo niin niitä "oireita" tulee. "Apua, taas tekee mieli karkkia, ei oo ennen ollu tämmöstä" "Oivoi kun taas kolottaa vatsaa, ei oo normaalia". Huoh, testin tekoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita tuollaisia oireita vaan on ruvennut tekemään mieli esim sellaisia ruokia mitä en yleensä voi sietää. Lisäksi raskaus ei ole toivottu ja jos "vahinko" olisi päässyt käymään niin se tulisi todella huonoon aikaan

Vierailija
4/5 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen usein raskaudenpelossa, huom. en toivossa, ollut 'luuloraskaana', mutta todennut lopulta että kaikki oli vain kuviteltua.

Jos katsot netistä raskausoirelistaa, luultavasti niiden perusteella olet raskaana.

Vierailija
5/5 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kolmosta ja toimii se siinäkin tilanteessa että en kai vaan oo raskaana?! Miten mua etoo?? Miksi tuntuu tältä?! :D Ja sitten asioita paisuttelee mielessään eikä edes ole paksuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi