Mistä tietää, onko mies kaverimielellä vai sillä mielellä?
Yksi mies alkanut ehdottaa tapaamisia ja ollut tiiviisti yhteyksissä. Olen juuri muuttanut uuteen kaupunkiin opintojen perässä, joten ystäviä todella kaipaisin. Olen tavannut miestä jo muutamia kertoja ja mieleeni juolahti, että onko hän sittenkin odottamassa, että tästä kehkeytyy jokin parisuhde. Olen itse yleensä niin sokea, että kuvittelen, että miehet haluaisivat ihan kavereina hengata yhdessä. Minulla on jo poikaystävä eikä mies muutenkaan olisi mieleeni. Kannattaisiko minun jotenkin sanoa, että olemme pelkästään ystäviä ettei tilanne vaan missään nimessä päädy siihen, että tuo mies alkaa ehdottelemaan suhdetta tai yrittää suudella. Mikä olisi sopiva tapa ilmaista, että olemme vain ystäviä?
Kommentit (22)
Miehet eivät koskaan ole vain kaverimielellä.
Ehkä silloin, jos ovat tyytyväisiä parisuhteessaan, saattavat jotkut osata suhtautua johonkin naiseen kaveripohjalta. Tämä siis erityisesti jos puhutaan vapaaehtoisesta vapaa-ajan vietosta. Töissä on vähän asia erikseen, siellä on pakkokin olla tekemisissä asiallisissa merkeissä.
Kyllä minulla on ainakin paljon miespuolisia kavereita, joiden kanssa käyn kahvilla, drinkillä, syömässä tai ihan mitä vaan IHAN 100 % kaverimielessä. Tietääkö tää mies, että seurustelet? Kannattaa aina silloin tällöin mainita miehesi jossain keskusteluissa, ei kuitenkaan ihan överisti. Jos muuttaa käyttäytymistään sinua kohtaan, kun mainitset poikaystäväsi eikä pyydä sinua enää mihinkään, niin luultavasti yritti sinua.
Mitä haittaa, jos on treffimielellä liikenteessä? Pieni säpinä piristää varattuakin!
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:05"]
Kyllä minulla on ainakin paljon miespuolisia kavereita, joiden kanssa käyn kahvilla, drinkillä, syömässä tai ihan mitä vaan IHAN 100 % kaverimielessä. Tietääkö tää mies, että seurustelet? Kannattaa aina silloin tällöin mainita miehesi jossain keskusteluissa, ei kuitenkaan ihan överisti. Jos muuttaa käyttäytymistään sinua kohtaan, kun mainitset poikaystäväsi eikä pyydä sinua enää mihinkään, niin luultavasti yritti sinua.
[/quote]
Niin, sinun mielestäsi 100% kaverimielessä...
Puhu hänen seurassaan paljon poikaystäväsi tekemisistä positiiviseen sävyyn, kehu poikaystävääsi hänen kuullen ym.
Miksi mietit tuota, sitten jos se ehdottaa jotain intiimimpää niin kerrot että olet ihan uskollista sorttia poikaystävällesi.
No hehkutat poikaystävästäsi joka välissä hänelle. Kun olet tämän kaverin kanssa liikkeellä lähettelet halipusi-viestejä poikaystävällesi tai soittelet hänelle kuinka ikävä sinulla on. Älä kuitenkaan ihan jatkuvasti mutta säännöllisesti.
Minusta siitä tarvitsee puhua vain jos tulee ilmi että toinen haluaa enemmän. Mutta jos välttämättä haluat tehdä sen selvemmäksi, niin pyydä poikaystäväsi yhden kerran mukaanne, niin jo ymmärtää.
Sinuna olisin heti rehellinen ja sanoisin, että olet varattu, mutta ystäviä ei ole koskaan liikaa. Myös oma käyttäytyminen on tässä tärkeää, eli jos käyttäydyt kuin vapaa nainen, katselet kaikkia silmiin ja flirttailet, niin toki sinua vapaana naisena pidetään.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 13:46"]
No hehkutat poikaystävästäsi joka välissä hänelle. Kun olet tämän kaverin kanssa liikkeellä lähettelet halipusi-viestejä poikaystävällesi tai soittelet hänelle kuinka ikävä sinulla on. Älä kuitenkaan ihan jatkuvasti mutta säännöllisesti.
[/quote]Näin tekevät 14-16 vuotiaat, eivät sitä vanhemmat...
Tietääkö edes poikaystävästäsi? Kuulostaa kyllä siltä, että deittimielellä sulle näkemisiä ehdottelee. Oletko "unohtanut" mainita poikaystävästä kun olet ollut imarreltu jonkun miehen huomiosta, vaikka et ole kiinnostunut hänestä sen kummemmin?
Levitä tussusi sen eteen. Sillähän se selviää.
Tunkee sinne kullinsa, jos on ''sillä mielellä''. Katselee muualla vaivautuneena, jos kaverimielellä.
M
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 13:46"]
[/quote]
Ton jälkeen voit unohtaa koko jannun. Ei ole varmaan enää millään mielellä sun suhteen.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 14:00"]
Levitä tussusi sen eteen. Sillähän se selviää.
Tunkee sinne kullinsa, jos on ''sillä mielellä''. Katselee muualla vaivautuneena, jos kaverimielellä.
M
[/quote]
Ei jätkät pillusta vavaannu. Kyllähä mää ainakin kavereitakin panisin jos tarjoisivat mulle sulojaan.
Pillua se haluaa, jos ei ihan umpihomo ole. Ei kannata edes vaivautua "kaveruutta" yrittämään heterokundin kanssa. Joko se ihastuu tai yrittää päästä pesälle: kummassakin tapauksessa saat siitä vittumaisen riesan kun jätkä turhautuu jos ei saa haluamaansa.
Inhottavaa, kun miesten kanssa ei voi olla kaveri. Aina he ihastuvat sinuun ja ne tapaamisetkin paljastuvat lopulta treffeiksi, kun itse olin vain kaveria tapaamassa. Ja naisia taas ei millään saa ystäviksi. Vaatii paljon enemmän vaivaa, että saisi jonkun naisen kutsumaan itsensä ulos jonnekin tapahtumaan. Silloin kun itse olen yrittänyt ystävyyttä naisen kanssa, niin aina heillä on jotain muuta tekemistä jonkun muun paremman kaverinsa kanssa. Naisilla on jo valmiit ystävät eikä muita enää tarvita kuin hyvän päivän tuttuja, joita ei tavata vapaa-ajalla vaan pelkästään töissä/koulussa.