Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iphone omistajat!! apua!

Vierailija
07.09.2014 |

mulla on ollut iphone 4s jo jonki aikaa. Ennen mulla oli vain whatsapp eikä muita sovelluksia. Nyt latasi snapchatin ja we heart itin ja ne ovat jollain kiinan tai korean kielellä. yritin snapchatissa vaihtaa kieltä mutta siellä ei ole kieli asetuksia. mulla on kielet vain suomeksi ja näppäimistöjä on vain suomi, emoji ja englanti. Ja kaikki muut suomeksi paitsi osa sovelluksista. Jos joku osaisi auttaa niin ois tosi jees!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoitko ladatessa appia, oliko siellä eri versiot eri kielille? Kokeile päivittää appit?

Vierailija
2/9 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kattonu:( ja kokeilin vielä poistaa appit ja latasin uudestaan mut ei mitään vaikutusta, kokeilempa uudestaan, kiitos :)
ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta päivittäminen enkä löytäny mitään eri versiota. ärsyttää vaan kun mitään en ymmärrä tuosta kielestä.
ap

Vierailija
5/9 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 13:23"]https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20140527064656AAVVNV3
[/quote]
ei auta:(
ap

Vierailija
6/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda koko puhelimen kieli englanniksi jonka jälkeen takaisin suomeksi

Vierailija
7/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin yleiset>Kieli ja alue niin löysin sieltä että mulla oli päällä suomen ja kiinan kieli. Poistin kiinankielen vetämällä ja painamalla jatka, siinä kesti jonkun aikaa ja näytössä luki: vaihdetaan kieltä

Vierailija
8/9 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on käynyt ihan samalla lailla äsken. Kiitos teille avusta ❤️

Vierailija
9/9 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa vaihettua tätä siltikään? Miten löydän englanniksi tuon yleiset ja siitä sen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi