Mies kertoo nyt totuuden!
Katsoppa hyvä nainen, totuus on se, että parikymppisenä treenasin lihaksia jotta sain iskettyä hyvännäköisen mimmin jonka kanssa sitten myöhemmin päädyin naimisiin. Kun sormus oli sormessa ja lapsi tuloillaan oli aika minun rentoutua ja alkaa kasvattamaan kaljavatsaa :D Näin se nyt vain katsoppa on, että miehet toimivat näin ja ihan suunnitellusti :D Moni nainen sitä ei vain tiedä etukäteen.
Kommentit (11)
Niin? Niin toimii moni. Jos olisit kertonut totuuden niin olisit sanonut: "Tämä on parodia siitä mitä kuvittelen naisten tekevän ja nyt pääsin kostamaan. Olen miesasiamies."
Niin ja lisäksi olisit kertonut: "Olen pinnallinen ääliö." Vähän surullista. Et tule koskaan kokemaan normaalien ihmisten normaaleja tunteita kumppanin tiimoilta.
Omin sanoin kuvaile mitä rakkaus on.
Ihan yllätyksenä sinulle ap. kerron, että naisetkin kasvattavat kaljamahaa ja ISOA AHTERIA. Ukkomiehet tykkää lempiä sotanorsua.
Siinä tanner tömisee ja aitaa kaatuu. x)
Ap: älä huoli. Saat aika paljon sikailla päästäksesi lähellekään av-tanttojen "tasoa"! :D
Läski mies on myös veltto sängyssä. Saamaton nössö-jantteri ei kelpaa. Vaimo voi käydä virkistäytymässä vieraissa.
Happy wife, happy life.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 05:29"]
Läski mies on myös veltto sängyssä. Saamaton nössö-jantteri ei kelpaa. Vaimo voi käydä virkistäytymässä vieraissa.
Happy wife, happy life.
[/quote]
Siis voisi jos ei olisi niin paksu itse!XD
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 05:29"]Läski mies on myös veltto sängyssä. Saamaton nössö-jantteri ei kelpaa. Vaimo voi käydä virkistäytymässä vieraissa.
Happy wife, happy life.
[/quote]
Eipä pidä paikkansa ;)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 05:32"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 05:29"]
Happy wife, happy life.
[/quote]
Siis voisi jos ei olisi niin paksu itse!XD
[/quote]
Siis mitä? Kaikennäköiset naiset saa seksiseuraa baarista sormia näpäyttämällä. Eikö se niin mennyt?
Lesoat asiasta Vauvalehden av - palstalla klo 04:34 sunnuntain vastaisena yönä? Ei hyvää päivää...