Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset flirttailevat kaverinsa miehelle???

Vierailija
07.09.2014 |

En käsitä miten avovaimoni kaverit varsinkin juotuaan flirttailevat minulle. Ihan kuin kokeilisivat saavatko huomiota. Onko tämä yleistä? Miehenä en IKINÄ olisi kavereitteni naisille, kuin perusystävällinen. Kaverini puhuneet samasta ilmiöstä, mutta kukaan ei tiedä mistä kyse. Auttakaa! Ps. en puhu normaalista ystävällisyydestä, enkä siitä että oikeasti mitään yrittäisivät. Kai??? T: Mies

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joskus flirttaillut kaverini miehelle. Syy oli se että kaverini oli tosi hyvännäköinen ja aattelin, et mäkin oon jos sen mies flirttaa takas. D: ihan paska itsetunto siis mulla syynä. En flirttaillut millään seksivihjailulla tai silmäniskuilla tmsp vaan juttelemalla rennosti asioista joista tiesin miehen olevan kiinnostunut. Sen tein silleen korostetun rennosti. Tein kyllä mieheen vaikutuksen ja kaveri oli vaan hapan kun meillä oli samoja mielipiteitä asioista joissa kaveri taas oli ihan eri mieltä. 

Vierailija
22/24 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ujo ja nyt aikuisena vasta tajunnut, että ihmiset lukevat ujouden eleitäni flirtiksi -tai TAHTOVAT lukea niin. Vientiä on ujoudesta huolimatta ollut nuorempana varsinkin, epäilen sen johtuvan osin tuosta. Vaikka olen toki ollut nättikin, eli mies joka tahtoo lukea eleeni flirtiksi, näkee ne flirttinä.

Ehkä tässä on sama ilmiö, miehet ei vaan tajua ettei hymyily ja silmiin katsominen ja hiusten sipaisu ole välttämättä MIKÄÄN flirtti, vaan normaali ele. Tai sitten ei. Ole välittämättä, vai etkö pysty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon joskus flirttaillut kaverini miehelle. Syy oli se että kaverini oli tosi hyvännäköinen ja aattelin, et mäkin oon jos sen mies flirttaa takas. D: ihan paska itsetunto siis mulla syynä. En flirttaillut millään seksivihjailulla tai silmäniskuilla tmsp vaan juttelemalla rennosti asioista joista tiesin miehen olevan kiinnostunut. Sen tein silleen korostetun rennosti. Tein kyllä mieheen vaikutuksen ja kaveri oli vaan hapan kun meillä oli samoja mielipiteitä asioista joissa kaveri taas oli ihan eri mieltä. 

Mulla on tapana jututtaa tuolla tavalla kavereiden miehiä ihan vain kohteliasuudesta eikä todellakaan flirttimielessä. Toivottavasti ystävällisyyttäni ei ole tulkittu flirtiksi. Yksikin kaveri sanoi, että hänen miehensä odottaa minua kylään, koska minun kanssa on mukava keskustella. Ja kaveri sanoi sen kyllä positiiviseen sävyyn. 

Vierailija
24/24 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavia näää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi