Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

THE SIMS 4 !

Vierailija
06.09.2014 |

Tää on ihan paska :S Parempi kolmonen on. Tähän ei saa lapsia, uima-allasta, tiskikonetta jne...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne saa varmaan lisäosina erikseen, hintaan 99,99€/kpl

Vierailija
2/19 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään tyttären kanssa juteltiin, ettei nelosta hankita vielä pitkään aikaan, kun se on niin riisuttu. Meillä on kolmosen ja kakkosen kanssa kaikki herkut, joilla temmeltää, joten jatkamme niillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako simsin vaa koneelle? Niiiin ikävö peliä.
Tein hautaismaita ja kaikkea muuta yhtä hauskaa.

Vierailija
4/19 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu EI kannata ostaa. -ap

Vierailija
5/19 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin mennä itsekin ensi viikolla ostamaan tuo mutta taidan jättää väliin. Jotain netistä jo luin asian tiimoilta. Mulle riittää hyvin toi kolmonen kaikkine herkkuineen.

Vierailija
6/19 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katteltiin youtubesta lisäosia ja sitä alkuperäistäkin nelosta... näyttäähän se pirun hyvältä, mutta kolmonenkin oli tarpeeksi buginen alkuun, että EI!

Meillä pelaa siis kolme ihmistä kolmosta ja välillä kakkosta. Ykkösestä olen näyttänyt, että mamma pelas tätä, kun mä ootin teitä. :D

3 jatkaa

Vierailija
7/19 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykästyin neloseen. Ja miten niin ei saa lapsia? Taaperoita ei. Ja rasittava vauvavaihekin on helposti ohitettu :)

Meillä pelataan rinnan kolmosta ja nelosta. Kakkosella ja ykkösellä on ajat sitten paiskattu vesilintua. 

Vierailija
8/19 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just... vai on nelonen niin riisuttu, että voidaan sitten rahastaa lisäosilla? Enpä taida hankkia. En ole vuoteen tai pariin jaksanut pelata kolmostakaan. Menee maku, kun on löytänyt simille kumppanin, saanut omaisuutta kerrytettyä, päässyt etenemään uralla ja pyöräyttänyt muutaman mukulan. Mitäs sitten? Simi vanhenee ja sitten pitäisi aloittaa sama rumba toisilla simeillä? Boring. Oon vissiin kasvanut jo yli Simsseistä. Tuhottoman paljon aikaakin siihen pelaamiseen saa hurahtamaan, kun miettii. 

Vierailija
9/19 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:11"]

Just... vai on nelonen niin riisuttu, että voidaan sitten rahastaa lisäosilla? Enpä taida hankkia. En ole vuoteen tai pariin jaksanut pelata kolmostakaan. Menee maku, kun on löytänyt simille kumppanin, saanut omaisuutta kerrytettyä, päässyt etenemään uralla ja pyöräyttänyt muutaman mukulan. Mitäs sitten? Simi vanhenee ja sitten pitäisi aloittaa sama rumba toisilla simeillä? Boring. Oon vissiin kasvanut jo yli Simsseistä. Tuhottoman paljon aikaakin siihen pelaamiseen saa hurahtamaan, kun miettii. 

[/quote]

Kukin pelaa tavallaan, mutta itse en vaan jaksa juurikaan tuota nukkekotielämää pelkästään. Mä rakennan, sisustan, joo sitä perhe-elämääkin kahdeksalla, siinä on haastetta tarpeeksi. Mulla on viidestoista sukupolvi yhdessä pelissä menossa, kymmenessä alkaa peli kyllä toistamaan jo itseään. Kaikki ne keräilyt olen ottanut haltuun ja ennenkaikkea yliluonnolliset, siitä tuli kivaa hupia... toimii yhä!

Vierailija
10/19 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tän pelin jo ihan kaupan hyllyiltä vai pitääkö tilailla netistä erikseen?

Vierailija
11/19 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy kauppojen hyllyiltä. Hinta n.55-60e.

Vierailija
12/19 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ladattuja pelissä?

Vierailija
13/19 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta, kakkonen riittää jatkossakin.

Vierailija
14/19 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen on ihan ok. Mut kolmonen on paras. Ykkönenkin oli aika pelkistetty vaikka oli kaikki lisärit -.-

Vierailija
15/19 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä saa uima altaan ja lapsen

Vierailija
16/19 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 15:49"]

kyllä saa uima altaan ja lapsen

[/quote]No ei saanut silloin kun tämä ketju on aloitettu. Ihan kivasti siihen on tullut päivityksiä, mutta ihan raakile se oli alkujaan. Itse kokeilin, mutta palasin kolmosen pariin. 

Mutta nyt saisi alle kolmella kympillä ainakin Originilta, jos joku haluaa kokeilla.

Vierailija
17/19 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä kaikki sims pelit ja kyl tää kolmosen jälkeen on huomattava parannus ei ihan 2:sen tasoa viellä mut sitten ku tulee lisää sisältöä niin voi yltää  huonoa on vähän tontteja ja sit pienet puuteet.  3 kuitenkin oli buginen kaikkilla lisä osilla ja ei niin hyvä mun mielestä ku 2:nen ja vaikka tästä puuttuu se vapaa liikkuminen  niin latausajat ovat lyhyitä ja pieni riesa verrattuna 3:sen bugeihin

+simsit vihdoin pystyvät tekemään 2 asiaa kerrallaan

+tunne elämä on aidompi

+liikuminen parempaa

+simin muokkaus paljon vapaampaa (rintojen koko hartioiden leveys ym)

-vähän tontteja ja tontin muokkaus puuttuu

-teinit ja aikuiset ei juurikaan eroa

-vähän työpaikkoja (missä on armeija/poliisi ???)

- viel vähän tekemistä mutta korjaantuu ajan myötä ei missään simssissä ole viel perus versiossa ollut paljon tekemistä ja on kuitenkin enemmän tavaraa ku 3:sen perus versiossa et katellaan et mihin menee

Vierailija
18/19 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsen uima-altaan ja tiskikoneen saa. Tiskikone löytyy sieltä missä yleensä ne kahvinkeittimet on -.-

Vierailija
19/19 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itsellä kaikki sims pelit ja kyl tää kolmosen jälkeen on huomattava parannus ei ihan 2:sen tasoa viellä mut sitten ku tulee lisää sisältöä niin voi yltää  huonoa on vähän tontteja ja sit pienet puuteet.  3 kuitenkin oli buginen kaikkilla lisä osilla ja ei niin hyvä mun mielestä ku 2:nen ja vaikka tästä puuttuu se vapaa liikkuminen  niin latausajat ovat lyhyitä ja pieni riesa verrattuna 3:sen bugeihin

+simsit vihdoin pystyvät tekemään 2 asiaa kerrallaan

+tunne elämä on aidompi

+liikuminen parempaa

+simin muokkaus paljon vapaampaa (rintojen koko hartioiden leveys ym)

-vähän tontteja ja tontin muokkaus puuttuu

-teinit ja aikuiset ei juurikaan eroa

-vähän työpaikkoja (missä on armeija/poliisi ???)

- viel vähän tekemistä mutta korjaantuu ajan myötä ei missään simssissä ole viel perus versiossa ollut paljon tekemistä ja on kuitenkin enemmän tavaraa ku 3:sen perus versiossa et katellaan et mihin menee

En ymmärrä miksi kaikki aina hehkuttaa sims 2. Mielestäni sims 2 on todella huono verrattuna sims 3 tai sims 4. En ikinä palaisi pelaamaan kakkosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme