Kehtaatko ostaa pakastemarjoja tähän aikaan vuodesta?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kyttäätkö toisten ostoksia? Minä en. Ja ostan mitä haluan.
En kyttää, mutta aika moni niin tekee. Ja kassa tietää mitä ostan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hittojako se kellekään kuuluu mitä ostaa!
" Luulevat juopoks kun ostan kaljaa" VOI ::::sanonko mikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyttää, mutta aika moni niin tekee. Ja kassa tietää mitä ostan.
Ap
Mitä hiton väliä sille kassalle on,mitä ostat!
Tsissus taas!
Ketä sun kauppa-asiat kiinnostaa,ei ketään!
Oletko aloittaja kovin pelokas ihminen.
Voi jestas. Kehtaan kuule ostaa omenoitakin, vaikka pihassa on 7 omenapuuta. Ketään ei kiinnosta kaupassa sun pakastemarjas.
En muista, että olisin ikinä ihmetellen tuijottanut toisten ostoksia. Jos joku näin toimii, niin aivan vapaasti, ei nappaa pätkääkään.
Kehtaan, meidän mökin tienoilla ainakin tosi huono mustikkavuosi enkä ehdi lähteä muualle etsimään.
Ostan mitä tarvitsen. Ei mulla muuta 😂
en tietenkään osta ikinä mitään, mullehan naurais naurismaan aidatkin :o
Kehtaan ostaa. Ostan ympäri vuoden pakastemarjoja (mansikat ja mustikat kilon pusseissa) enkä ole kokenut, että itse pakastamalla kamalasti säästäisi. Ja ostan myös tuoreita marjoja rasioina.
Ettekö ole saaneet aikaiseksi laittaa yhtään marjaa pakkaseen?
Mites noi perunat, hävettääkö ostaa niitä? Kyllä se kassa varmaan paheksuu, kun et nosta perunoita omasta perunamaasta.
Kaikesta sitä suomalainen voi keksiäkin nolostumisen aihetta. Mahtaa ap:lla olla vaikeaa elämässä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö ole saaneet aikaiseksi laittaa yhtään marjaa pakkaseen?
Mulla on parempaakin tekemistä.
Harvalla kai kaupungissa on pakastetilaa niin paljon että pystyisi tuoreena ostamaan ja itse pakastamaan koko vuoden smoothie-pakasteet? Siellä asutaan monesti niin tiiviisti.
En osta tavallisesti pakastemarjoja mihinkään aikaan vuodesta. Mutta kyllä kehtaisin, jos jostakin syystä sattuisin juuri nyt pakastemarjoja tarvitsemaan.
Kehtaan ostaa ihan mitä tahansa: vessapaperia, ehkäisyvälineitä, tamponeja, liukuvoiteita, seksileluja ja mitä nyt vaan kaupassa onkaan tarjolla. Kai niitä ostaa joku muukin, kun on myytäväksi laitettu.
Ei kuulu muille mitä ostat mutta ...
Kyllä sinä oletkin huono ihminen kun et viitsi poimia marjoja. Metsässä on vielä mustikkaa ja puolukkakin on kohta kypsää. Vattupuskia on joka paikassa. Viinimarjojakin on metsissä ja puistoissa joista saa poimia. Eli ylös ulos ja poimimaan. Samalla mielesi virkistyy ja piristyy.
Suomalaisissa on tämä kehtaamattomuus jossain helvetin geeneissä? Ihan älytöntä!