Varattujen välinen flirtti on ihan parasta!
Eipä tarvi kummankaan miettiä, onko toinen tosissaan vai ei. Voi vaan nauttia. Ahh!
Kommentit (17)
Jep. Sinkun kanssa kun lähtee flirttailemaan, niin se alkaa heti kuulla hääkellojen kuminaa. Varattu tietää missä mennään ja pitää flirtttiä vain flirttinä.
Ei kaikki varatutkaan ymmärrä, että flirtti on flirttiä. Eräskin naikkonen vastasi omaan lirkutteluuni tänään kovin töykeästi, vaikka on tähän asti lirkutellut avoimesti takaisin. Luulee ilmeisesti MINUN kuulevan hääkellojen kuminaa. Niin koomista..
Totta, se on kivaa :) Sinkkujen kanssa ei niin kehtaa, kun nehän voi vaikka luulla jotain.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:35"]Totta, se on kivaa :) Sinkkujen kanssa ei niin kehtaa, kun nehän voi vaikka luulla jotain.
[/quote]
Joo, en mä sinkkujen kanssa koskaan flirttaile, jotta eivät luule, että oikeasti haluasin jotain.
Flirttailu on turhaa vouhotusta.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:39"]Flirttailu on turhaa vouhotusta.
-Mies 29v-
[/quote]
Perustele.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:39"]Flirttailu on turhaa vouhotusta. -Mies 29v- [/quote] Perustele.
[/quote]Perustelen sen sillä, että en itse halua sellaista. Haluan vain suoria treffikutsuja.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:39"]Flirttailu on turhaa vouhotusta. -Mies 29v- [/quote] Perustele.
[/quote]Perustelen sen sillä, että en itse halua sellaista. Haluan vain suoria treffikutsuja.
-Mies 29v-
[/quote]
Milläs niitä saat, jos et flirttaa ensin?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:39"]Flirttailu on turhaa vouhotusta.
-Mies 29v-
[/quote]
Ei flirttailu ole mitään vouhotusta, vaan usein melko hienovaraista touhua.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:41"]
-Mies 29v-
[/quote]
Jätätkö myös esileikin väliin?
Huomaa, että intiaanikesä pistää ihmisillä hormonit pörräämään ja menojalan vipattamaan. Eilen kaupungilla oli draivia ja meininkiä enemmän kuin (liian kuumana) kesänä ikinä. Sama juttu viime vuonna.
Tietysti ihmisiä on enemmän liikkeellä ny,t kun kaukolomat on pidetty.
Flirttiä pitää olla, vaan ei leikkiä todeksi pidä luulla! Nussimiset ja muut tosihommat sitten erikseen. :D
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:41"]
-Mies 29v-
[/quote]
Ilman flirttaamista on vaikea tietää, sopivatko kemiat sen vertaa yhteen, että treffikutsu kannattaa esittää. Lisäksi jos vastaat flirttiin, kutsun esittämistä pohtiva saattaa siitä rohkaistua esittämään sen, kun arvelee, että saattaisit suostua. Koska on hyvin noloa kysyä suoraan ja tulla torjutuksi.
Mulla oli ihan älyttömän kuuma flirtti menossa vanhan nuoruuden heilan kanssa mutta sitten sen vaimo sattui kuulemaan X/
Totta. Sitä saa melkein orkun ihan vaan syntisistä puheista.