Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
BileDani näytti olevan katsomossa....ainakin näytti siltä
Oli se ja sen tyttöystävä oli myös.
Vierailija kirjoitti:
Tobias vastassa Kimiä lentokentällä. Syöttävät toisilleen ranskalaisia.
Kisakatsomosta puuttui ainakin Jaro, Mikkko ja Rosa F.
Nämä aikaisempien kausien asukkaat järjesti nämä juhlat.
Oudot storyt kyllä. Tobias ehti olla saarella, mitä, jonkun 4 päivää ja nuin syvä bromance et oikein haetaan kentältä. Vastassa ovella se yks äijä, joka vain piipahti saarella. En edes muista nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tobias vastassa Kimiä lentokentällä. Syöttävät toisilleen ranskalaisia.
Kisakatsomosta puuttui ainakin Jaro, Mikkko ja Rosa F.
Nämä aikaisempien kausien asukkaat järjesti nämä juhlat.Oudot storyt kyllä. Tobias ehti olla saarella, mitä, jonkun 4 päivää ja nuin syvä bromance et oikein haetaan kentältä. Vastassa ovella se yks äijä, joka vain piipahti saarella. En edes muista nimeä.
Se oli Rafael.
Espanjan suomalaiset tuotu katsomoon?
Vierailija kirjoitti:
Espanjan suomalaiset tuotu katsomoon?
Tätä veikkaan myös minäkin.
No ainakin se TIS Karim istu katsomossa. Se joka jätti vuokrat, luottokorttilaskut, parkkisakot, autokoulumaksut, elatusmaksut ja mitähän maksamatta ja pakeni Espanjaan. Nyt hehkuttaa kuinka upeeta elämä on Espanjassa. Tekee jotain puhelinmyyntihommaa, myy vitamiineja tmv.
Vastenmielinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Miks pitää tulla spoilaamaan, et kuka voitti!!!! Ärsyttävää!!
Jokaisen pitää suojella itseään, jos ei halua spoilaantua. Itse pysyin visusti täällä erossa ennenkuin olin nähnyt jakson kokonaan.
Salli ja Eeli MTV3 Aamun haastattelussa huomenna klo 9.08 :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleisö oli jotain outoa porukkaa?
Samaa ihmettelin. Ja muka koronaan vedoten eivät saaneet vanhemmat tulla, miksi ei? Eivät mitään vanhuksia todellakaan.
Olipas kiva, että 1. ja 2. kauden asukit olivat järkänneet kaikille 3. kauden saareisille yhteisen kisakatsomon. Näytti olevan hyvä tunnelma ja voittajiin oltiin tyytyväisiä. Näytti näin äkkiseltään, että paikalla oli melkein kaikki tämän kauden tippuneet asukkaat, Mikko puuttui. Viime kaudelta oli Eetu ja se pitkä Disney-prinssin näköinen blondi mies, jonka nimen olen jo unohtanut. Kaikilla ig stooreissa matskua. Tobbe oli mennyt vastaan myös Eeliä ja Sallia kentällä. Nyt lähtivät keskustaan, jatkoille kenties. Kiva, että ovat niin tiivis porukka ja pitävät yhtä.
Vierailija kirjoitti:
Olipas kiva, että 1. ja 2. kauden asukit olivat järkänneet kaikille 3. kauden saareisille yhteisen kisakatsomon. Näytti olevan hyvä tunnelma ja voittajiin oltiin tyytyväisiä. Näytti näin äkkiseltään, että paikalla oli melkein kaikki tämän kauden tippuneet asukkaat, Mikko puuttui. Viime kaudelta oli Eetu ja se pitkä Disney-prinssin näköinen blondi mies, jonka nimen olen jo unohtanut. Kaikilla ig stooreissa matskua. Tobbe oli mennyt vastaan myös Eeliä ja Sallia kentällä. Nyt lähtivät keskustaan, jatkoille kenties. Kiva, että ovat niin tiivis porukka ja pitävät yhtä.
Mikko ja Jaro puuttui. Sekä Rosa F joka ei mene Kimin ja Oonan takia.
Krete, Nico, Niina ja Muhku ovat vielä Espanjassa. Suomeen paluu keskiviikkona eli tänään.
Onkohan noilla pareilla tarpeeksi tunteita jatkaakseen suhdettaan ilman ulkoapäin tulevaa ohjausta, kuvausta, treffejä, pelejä, villassa oleilua eli ylipäätään nyt, kun kaikki on oman itsensä varassa? Riittääkö tunteet, riittääkö energia, vai hiipuuko kaikki hyvinkin nopeasti kameroiden sammuttua? Minulla on tunne, ettei yksikään pari jatka yhdessä, ei edes Salli ja Eeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosa F näytti olevan paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen instassa kuva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen instassa kuva?
En kyllä näe häntä missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen instassa kuva?
En kyllä näe häntä missään.
Nyt löysin Emilian ig. Tosi vähän häntä kuvattu. Istuu Jasminen vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan noilla pareilla tarpeeksi tunteita jatkaakseen suhdettaan ilman ulkoapäin tulevaa ohjausta, kuvausta, treffejä, pelejä, villassa oleilua eli ylipäätään nyt, kun kaikki on oman itsensä varassa? Riittääkö tunteet, riittääkö energia, vai hiipuuko kaikki hyvinkin nopeasti kameroiden sammuttua? Minulla on tunne, ettei yksikään pari jatka yhdessä, ei edes Salli ja Eeli.
Salli ja Eeli on ainakin viikonlopun yhdessä. Salli menee Eelin luokse.
Nico ja Krete tuskin tapaa toisiaan.
Uskon myös että Muhku menee Niinan kotiin.
Salli ja Eeli menevät aluksi omiin koteihinsa ja Salli menee viikonlopuksi Eelin luokse Tampereelle.