Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Oikea pari voitti, Salli ja Eeli
Siis mitä tapahtuu.... mitä joutuu valitsemaan, raha vai rakkaus? Selittäkää tietämättömälle
Bravo Salli ja Eeli! Olette niin parhaat.
Tältä kaudelta jäi parhaiten mieleen naapurin Pepe. Kertonee jotain kauden tasosta, kun vilahdus Pepen autotallia ja mahdollinen muutaman sekunnin näköhavinto itse Pepestä oli parasta viihdeantia.
Onneksi tämäkin rakkauden saari tuli päätökseen.
Ihanaa!!! Oikeat voittivat!!! ♡♡♡♡
Molemmat valitsee rakkauden, no tottakai!
Vierailija kirjoitti:
Vitsit että Salli on kaunis 🥺
Sisältä ja ulkoa 🙃
Veronica:
Mikä on ensimmäinen asia, mikä on nyt mielessä?
Eeli:
No... Jaa-a...
Nico ja Krete puskahtivat nauruun ja minä odotin, että Eeli vastaa kuin Nykäsen Matti 😂
Onnea Sallille ja Eelille, sopivat toisilleen ja taitavat pysyä yhdessä pitkään.
Krete ja Nico hyviä kakkosia, toivat särmää ja sisältöä ohjelmaan.
Enkä inhonnut Niinaa tai Muhkuakaan.
En äänestänyt ketään.
Kämäinen donitsiajelu ja sen jälkeen ruokailu kusisella rantahiekalla tulen lennättäessä suolakuraa naamalle.... kyllä täytyy olla täydellisen rakastunut, että saa tuosta mitenkään edes kuviteltua UNELMAtreffit.
Krete ja Nico sentään pääsivät katamaraanin kannelle. Siinä oli hitunen suuren maailman meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tältä kaudelta jäi parhaiten mieleen naapurin Pepe. Kertonee jotain kauden tasosta, kun vilahdus Pepen autotallia ja mahdollinen muutaman sekunnin näköhavinto itse Pepestä oli parasta viihdeantia.
Onneksi tämäkin rakkauden saari tuli päätökseen.
Ääniä tullut kuitenkin ennätysmäärä mitä koskaan on tullut eli katsojia enemmän kun aiemmin.
Aina on niitä joiden on pakko valittaa ja valittaa.
Veronica on niin vaivaannuttava!!
Kisakatsomossa tämän kauden miehet ja naiset:
Aikaisemmalta kaudelta oli ainakin Eetu, Sofia, Anku ja Veera.
Miksi toiset joutuvat soittamaan ovikelloa ja toiset vain kävelevät sisään villaan esim. treffeiltä palatessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En äänestä ketään, mutta Kreteä ja Nicoa voisi toivoa voittajiksi ihan siitä ilosta, että näkisi valitseeko Nico rahan. Ainoa noista joka sen voisi tehdä...
Eikö Krete ennemminkin vois napata rahat? *luulee*
Niin no, miksei... Edellispäiväisessä jaksossa Krete kiukutteli ja Nico näytti välillä kyllästyneeltä, jopa vähän vihaiselta, mutta tokikaan tuossa vaiheessa kautta ei kannata muuta kuin pitää pokka. No, en tiedä, eilisessä treffijaksossa en samaa huomannut.
Mitä tätä enää jankkaamaan.
Olen koko ajan ollut Kerstin ja Nipsun kannalla, mutta Salli ja Eelikin ovat aivan ihania ja ansaitsivat voiton.
Palstapoliisi kieltää keskustelun. Lähettäkäämme tästä eteenpäin vain viestejä missä lukee, ketkä oli suosikkeja, ja onnittelut tietysti voittajille. <3 Muut mielipiteet on julistettu jankkaamiseksi.
Kyl Salli oli selvästi pikku pieruissa deiteiltä palatessaan. Kikatutti niin maan perusteellisesti, että...
Vierailija kirjoitti:
Ihanat Niina ja Muhku. <3
Mistä kohtaa?
Ihanaa, ihan oikea pari voitti ❤️❤️❤️